🌺NINE🌺

794 44 6
                                    

[Ehhez a részhez nincs hozzáfűzni valóm...😅😅 Ne öljetek meg]

[...] ~Harmadik Nap~

Reggel hat lehetett, amikor iszonyatos hasfájásra ébredtem. Nyöszörögtem egy kicsit, majd el kapott a pánik. -Mi van, ha...- Egyből felpattantam, majd be rohantam a fürdőbe, kulcsra zártam. Meg néztem, és tényleg... -Pont most kellet ez?!- Meg néztem a kis neszeszeresem amit még múltkor itt felejtettem. Szerencsémre találtam benne kemény egy darab betétet. Gyorsan elintéztem, majd vissza kommandóztam magam a szobámba halkan. Szuper, az ágy nem lett, olyan csak a pizsamám. Gyorsan át öltöztem, majd a koszos ruhám ki dobtam a szennyesbe. Ismét vissza mentem a szobámba, majd meg néztem a telefonom. 6:26 és egy üzenet Yunatol.

Yuna❤️🥺🌺
Jó reggelt Rachel!🥺 Sajnálom, de ma mégsem tudok át menni... A hülye főnököm fel hívott hogy ma mégsem vehetek ki szabad napot meg minden hülyeséget össze hordott... Majd írok ha rá érek pusziii😽

Rachel🌺🥰
Nee🥺

Yuna❤️🥺🌺
Már fent vagy? Hánykor van ezeknek ébresztő?😂

Rachel🌺🥰
Ők még alszanak...

Yuna❤️🥺🌺
Akkor meg?

Rachel🌺🥰
Női probléma adódott nálam...😅

Yuna❤️🥺🌺
Jaj ne már😣
Nagyon sajnálom hogy most nem tudok ott lenni...
Van nálad elég betét?

Rachel🌺🥰
Ami azt illeti... Nincs
Egyett találtam, olyan hülye vagyok hogy el felejtek hozni😖

Yuna❤️🥺🌺
Jólvan nyugi... Majd Sant szépen meg kéred hogy menjen le veled a boltba, jó?

Rachel🌺🥰
De az olyan izé...

Yuna❤️🥺🌺
Nincs mit szégyellni te
Hát nőből vagy... Ez van😂❤️

Rachel🌺🥰
Igazad van...
Megyek, köszi😚

Yuna❤️🥺🌺
Szia Tökmag 😋👐

Le tettem a telefonom, majd meg indultam a bátyám szobája felé. Be kopogtam.

- San? - suttogtam, miközben ki nyitottam az ajtót. A bátyám kómásan ki nyitotta szemét.

- Te meg? - kérdezte rekedt hangon.

- Umm... Le tudnál velem jönni a boltba?

- Miért? - ült fel az ágyon.

- Mert van egy kis problémám... - válaszoltam kicsit feszülten.

- Probléma? - kérdezte Yunho. Gondolom fel ébresztettük.

- Milyen probléma? - kérdezett vissza San is.

- Hát tudod piros, és... fáj... - próbáltam rá vezetni, de csak értetlenül néztek rám.
- San... - be léptem a szobába, majd be csuktam magam mögött az ajtót. - Az isten szerelmére... Menstruálok! - kiáltottam. Próbáltam vissza fogni magam de nem nagyon ment.

- Fúj... - húzta el a száját a bátyám. Erre a jelenetre Yunho fel kacagott. Rá néztem szúrós szemmel, majd egyből a szája elé kapta a kezét.

- Muszáj most? - nyafogott miközben bele túrt kócos hajába.

- Hát jó lenne...

- Nem akarooook...

- Yuna azt mondta, hogy kérjelek meg téged.

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang