[•••] Dec. 26. (Sze)
Sok-sok együtt alvással később, ismét együtt aludtam Seonghwaval.
Végül én ismételten előbb keltem nála egy kicsivel. Megfordultam, ezáltal szembe kerültem vele. Háton feküdt kissé elnyitott ajkakkal. Egy kis ideig csendben figyeltem, viszont egyszercsak neki is kinyíltak szemei. Álmosan kicsit egymásra mosolyogtunk, majd hirtelen kipattantak szemei.- Basszus! - pattant fel, és kirohant a szobából.
Én csak értetlenül néztem a félig nyitva maradt ajtó után. Végül felkeltem, és elkezdtem felöltözni. Amikor mentem le a konyhához, akkor hallottam, mintha... fürdött volna? Legalábbis a víz az folyt. Kíváncsi voltam miért fürdik ilyenkor, de benyitni azért még sem akartam... Végül leértem a konyhába, és gyorsan össze dobtam valamit magamnak.
- Jó reggelt... - lépett be ásítva Yeosang a helyiségbe.
- Jobbat. - nevettem.
- Hol a pasid? - tette fel a kérdést.
- Ez még mindig furán hangzik... Amúgy a fürdőben. - rántottam meg a vállam.
- És... Miért? - vonta fel egyik szemöldökét.
- Nem tudom. Reggel annyit mondott hogy "basszus", utána meg kiszaladt a szobából... - gondoltam vissza az eseményekre.
- Remélem ez az történt amire gondolok... - motyogta.
- Mert mire gondolsz? - kérdezem vissza.
- Végülis már elmúltál 18....
- Nem, nem akarom tudni! - ezen csak felnevetett.
[•••]
Én egész nap Gaeullal foglalkoztam. Már most nőtt rengeteget... Végül pedig a fiúk éppen egy Vlive közepén voltak, amikor a kutyám fogta magát, ki szaladt a szobából pont hozzájuk a nappaliba. Gyorsan utána siettem. Éppen Sanon ugrált vagy nem is tudom, és közben az arcát nyalogatta.
- Neee! - nevetett, és próbált védekezni a kutya nyál ellen. A többiek is csak nevettek ezek a jeleneten.
- Seonghwa ijeszd le rólam!- Ez azért gonosz volt... - szólaltam meg egyszerre az említettel.
- Hát de tényleg ijesztő néha. - nevetett fel Wooyoung.
- Mi lelte ezt a kutyát? - ült fel végre San, és össze borzolta Gaeul szőrét.
- Fogta magát, és kiszaladt a szobából...olyan volt mint reggel Seonghwa... - távoztam nevetve.
Lehet most szegénynek a végzetét hoztam mivel számon kérik, de nekem sem mondta el. Yeosang miatt meg már nem is akarom nagyon tudni...
[•••]
Kész lettem a fürdéssel. Pont akkor ment be a szobájába Seonghwa, amikor én jöttem ki a fürdőből. Gondoltam majd bejön a szobámba és majd akkor megint együtt alszunk. Hát nem. Negyed órán át vártam, de még csak nem is írt. Végül én kezdeményeztem egy beszélgetést.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...