🌺NINETEEN🌺

638 38 0
                                    

[•••] ~44. Nap~

Az utolsó koncert...
Miután vége lett össze szedtük a cuccainkat, majd el indultunk haza. Ki nem gondolta volna, hogy mindenki aludni fog rajtam kívül? Nem voltam álmos, szóval csak hallgattam a motor zúgását és a halk szuszogásokat. Egy idő után rá hajtottam a fejem San vállára, majd én is be hunytam a szemem.

[•••]

Éreztem hogy valaki visz. Csend volt, csak páran beszélgettek. Lassan kezdtem el nyitogatni a szemeim. Megint abban a tipikus menyasszony pózba tartott valaki. Fejem hátrafelé volt döntve és láttam ahogy Hongjoongba kapaszkodik az én drága bátyám. -Mi? Na várj... Ha San ott van, akkor...- Álmosan néztem fel.

- ...Mingi? - nyöszörögtem halkan mire felém kapta a fejét.

- Felébresztettelek? - kérdezte.

- Nem tudom... - ráztam meg a fejem egy kicsit.

- Jól bealudtál. - nevetett halkan. Hümmögtem egyett. Pár perc múlva fel fogtam mit is mondott.

- Bocsánat... - mondtam, mire értetlenül nézett rám. - Mármint... Bocsánat, hogy bealudtam. - javítottam ki magam mire felkacagott.

- Szükséged van az alvásra, te.

- ... Tegyél le. - mondtam halkan egy kis idő múlva.

- Nem. Mostmár elviszlek addig. - mondta mire sóhajtottam egyett lemondóan. Bele kapaszkodtam a nyakába hogy könnyebb legyen neki egy kicsit, és nekem kényelmesebb.

[•••]

Úgy 10 perc múlva oda is értünk. Hongjoong gyorsan el mondta, hogy kaptak 1 hét szünetet, mielőtt még mindenki el ment volna aludni. Egy emberként kezdett el bólogatni a többi tag, majd mentek is a dolgukra. Én fel mentem a szobámba, majd bele dőlve az ágyba rögtön el aludtam.

Ez is ilyen csóró rész lett... Na mindeeegy😂🌺

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now