Írói szsz.
Amaya két hónap után a cég beleegyezésével csináltatott bal alkarjára, pontosabban a vágások helyére egy tetoválást. Még pedig egy rózsát. El akarta felejteni őket, de valahogy mégsem teljesen. A rózsa San kedvenc virága, ezért döntött ennél. Nem volt túl nagy, maximum 5-7 cm... Amíg Rachel élvezte a modellkedést, addig a fiúk folyton azon kattogtak, hogy vajon minden rendben van-e vele. San húga már kint volt pár újságon, viszont eddig nem vették észre őt. Minden olyan volt mint régen, azzal a kivétellel, hogy amikor csak volt idejük, Rachelt keresték. Viszont körülbelül két hónap után feladták. Yuna mérges volt Sanra és a többiekre, hogy konkrétan elüldözték saját húgát. Ugyanakkor mindig el volt foglalva, mivel várandós volt. Seonghwanak rettenetesen hiányzott Rachel, akinek egy év múlva lett egy barátja. Ha nem is szereti őt igazán, de legalább foglalkozott vele valaki... Végül a már 17 éves modell, teljesen elfelejtette a fiúkat. Noha nem örökre, ha valaki elkezdett volna beszélni róluk, akkor valószínűleg eszébe jutottak volna az emlékek, amik még mindig fájtak volna neki... Rachel és Fuji nagyon jó barátok lettek. Sokszor el is mentek együtt bulizni, és ugyan ilyen sokszor le is itták magukat a sárga földig, de mindig észnél voltak, és nem csináltak hülyeségeket. Legalábbis nem nagyokat. Rachel is rászokott a cigizésre, és három barátnőjével szokta tölteni szabad perceit. Noha már el felejtett minden rossz emléket, nem bízott az emberekben. Egyedül Fujiban és Loganben, mivel nem egyszer volt már, hogy megvédte őt a férfi az utálóktól, és jobb kedvre derítette. A "testőrének" volt egy kedves felesége, és két gyermeke. Az idősebb egy lány, aki 11 éves. A neve Robin, és felnéz Amayara. A kisebbik egy fiú, név szerint Ren, aki most töltötte a 9. életévét. Ahhoz képest hogy fiatal, nagyon értelmes, és a barátait is jól választja meg. Amayahoz sem mert közeledni először, de mostmár nem is tudna nélküle élni. Segített neki a matekban, ami neki nagyon nem ment. Mellesleg, Fuji elvitte barátnőjét a volt sulijába. Beiratkozott Rachel is, és ott folytatta tanulmányait egyedül. Persze segített neki Fuji ha kellett, de ő sem volt valami minta diák...
Eközben az Ateez folytatta a karrierjét. Még mindig fáj nekik, ha Rachelre gondolnak. A szobájába csak azért járnak be, hogy ki nyissák az ablakot. Viszont fáj nekik ott lenni, mivel a lányra emlékezteti őket. San és a többiek rettenetesen megbánták, amit tettek. Megfogadták, hogy ha egyszer mégis újra látnák Rachelt, akkor addig fognak neki könyörögni, míg meg nem bocsát nekik.
Végül eltelt még egy év. Rachel a szülinapját Fujival, az újévet pedig a barátnőivel töltötte. Loganhoz is el ment újév miatt. Ren és Robin Amaya nyakába ugrottak örömükben először. Végül pedig eltelt a tél is. Rachelnek már volt saját háza. Két szoba, nappali, konyha, fürdőszoba és ennyi bőven elég volt neki... Amaya nagyon sokat változott. Mindig figyelt, hogy 40 kiló fölött ne legyen, de 36 alatt se. Sokkal jobb alakja volt, mint eredetileg, és nőtt is. Igaz, csak 4 cm volt, de ő nagyon örült neki, hogy mostmár 161 lehet. Noha önbizalom hiányos volt, és nem látta elég szépnek magát, rengetegen biztatták. Elkezdett énekelni is Fujival, de neki a rappelés jobban állt. Instagrammon nagyon sok ember csodálta őt. Természetesen voltak utálói, de Logan és Fuji mindig próbálták terelni róluk a figyelmét, ezért pedig hálás volt nekik. Minsun pedig az osztályban maradt. Nem változott nagyon, csak annyit, hogy rettenetesen megutálta az Ateezt. Utált erről beszélni, és később sajnos a cigizésre is rászokott ő is egy véletlen folytán, de nem is bánta. Amikor Rachelre gondolt, akkor nagyon rossz kedve lett. Emiatt először pár hétig még depressziós is volt. Nem bírta feldolgozni, hogy a legjobb barátnője, akit azóta ismer amióta az eszét tudja, lelépett. A helyébe senki nem tudott lépni. Rachel volt munkatársával, Akiraval töltötte szabadidejét. Ő is szomorú volt, hogy itt hagyta őt egyedül. Rachel nem is sejtette, hogy mennyi embernek okozott ezzel gondot. Pedig ő csak azért ment el, hogy másoknak könnyebb legyen...
BẠN ĐANG ĐỌC
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...