[•••] Jún. 7. (P)
Rachel szsz.
Boldog voltam, hogy vége a sulinak, viszont azért hiányoztak az osztálytársaim. Amióta Yuna talált nekem munkát, azóta dolgozom majdnem minden délután. Igazából szeretem. Ott is van egy-két barátom...
- Késtél! - vágott a hátamra a velem szemben jövő barátnőm, aki már egyenruhában mászkált.
- Szia Akira! - tártam szét karjaim, ő pedig egyből megölelt.
Ő a legjobb barátom, de persze csak Minsun és Jiwon után. Nagyon őszinte, szóval ami a szívén, az a száján. Mellesleg ő is idősebb nálam... A 18-at töltötte előző hónapban.
Gyorsan átöltöztem, és már mentem is a vendégekhez. Igen, egy kis étteremben dolgozom. Igazából régen egy étterem volt, de valamiért bezáratták. Én amúgy is jobban kedvelem a kisebb és hangulatosabb helyeket...- Jó napot! - mentem oda mosolyogva, az első vendéghez, akit megláttam.
- Szia! - köszönt vissza egy 30-as éveiben járó férfi. - Lenne egy kérdésem a menüvel kapcsolatban...
[•••]
A főnököm behívatott az irodájába. Kedvelem, hiszen nem szigorú. Amint végeztem egy vendéggel, egyből mentem is.
- Oh, köszi hogy gyors voltál. - mosolygott, amint betettem a lábam a helyiségbe.
- Semmiség... - mosolyodtam el én is.
- Csak annyit szeretnék, hogy az utóbbi időben elég nagy a forgalom, és te valahogy mindig tudod tartani a frontot és... - kereste a szavakat a barna hajú, 36 éves férfi. - Annyit segítesz, hogy valahogy muszáj megköszönnöm. - kezdett el kutakodni a fiókjában.
- Tessék? Ne, nem kell... - ráztam a fejem.
- Túlóráztál is párszor, és akkor sem fogadtad el. - lépett elém, egy borítékkal a kezében.
- Kell a pénz természetesen... Szívesen dolgozom itt, ezért nem akarom elfogadni... De akkor pedig illetlenség lenne, otthon pedig nem adnak pénz, és nem is szeretek kérni... - gondolkoztam hangosan, amit megmosolygott. Már hozzá szokhatott, mivel majdnem folyton ezt csinálom. - Rendben... - sóhajtottam. Felém nyújtotta a borítékot, én pedig el vettem. - Köszönöm! - hajoltam meg mosolyogva.
- Én köszönöm! - mondta, amikor már kinyitottam az ajtót.
[•••]
- Rachel! - jött ide hozzám vigyorogva Akira.
- Igen? - vontam fel egyik szemöldököm.
- Ott a bátyád... - ugrándozott.
- Ne már... - néztem át válla felett nevetve.
- El sem hiszem, hogy itt vannak... Biztos, hogy miattad! Istenem, meghalok...
- Nyugi... - nevettem fel.
- Izé... Oda mennél te? Én nem merek... - suttogta az utolsó mondatát.
- Érted mindent, te energia bomba. - nevettem fel, majd elindultam.
Mingi, Wooyoung, San, Seonghwa és Hongjoong jöttek el. -Soha nem hagytok magamra?- mosolyogtam, majd oda értem hozzájuk.
- Mit kérnek, uraim? - kuncogtam fel, amint megálltam előttük.
- Hova lett a tegeződés, kisasszony? - mosolygott San.
- Na jó, ez nekem nem megy... - nevettem fel. - Szóval? Mit kértek? Mondjátok, ha már ide is követtetek.
STAI LEGGENDO
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...