[•••] Jan. 1. (K)
San mocorgására ébredtem. A kanapén feküdt el, amíg én rajta voltam. -Nagyon rossz lehetett neked így aludni...- fordultam hátra.
- Így kényelmetlenebb... - szólalt meg rekedt hangon.
- Szóval akkor is kényelmetlen volt, akkor hason voltam. - ragadtam meg a "lényeget".
- Legalább reggel ne legyél ilyen... - sóhajtottam és megint fordultam egyet. - Így még kényelmes is... - mosolygott csukott szemmel.
- De hiszen nehéz vagyok...
- Azzal a kemény 38 kilóddal? - nevetett fel.
- Mostmár biztos nem vagyok annyi.
- Majd megnézzük... - ölelt át és a hátamat simogatta.
Esküszöm, kellemes volt így lustálkodni vagy fél órát. Közben betoppant Yeosang. Ha jól emlékszem le is fotózott minket és elküldte a bátyámnak.
Sannak egyszer csak korgott a hasa, amire felnevettem.- Lehet, éhes vagyok...
- Lehet? - néztem fel rá.
- Oké, biztos. - nevetett ő is.
Felkeltünk és a konyhában gyorsan össze dobtunk valamit.- Beszéltél anyuékkal? - tettem fel hirtelen a kérdést, mire San félre nyelt és köhögni kezdett.
- Tessék...? - kérdezte végül.
- Még az elején megígérted, hogy megpróbálsz velük beszélni.
- Tudom, de... Nem tettem meg...
- Akkor most. - kaptam elő a telefonom és elkezdtem hívni anyut.
- Mi? Várj! Ne hívd! - tiltakozott a szőke, de már mindegy volt. Ki hangosítottam amint felvette.
- Szia anyu! - köszöntem.
- Szia drágám! Itt hajnali három van... Minden rendben? Miért hívtál? Bocsi, nagyon el vagyunk foglalva... Ugye nem haragszol, amiért nem írtunk? - hallatszott a hangján az aggodalom.
- Persze, meg értem, nem baj. - mosolyogtam amit persze nem láthatott.
- Szuper. Mit is szeretnél? Vagy már mondtad?
- Ezt... - nyújtottam San felé a telefont. Elvette és kétségbeesetten nézett rám. Oda tátogtam, hogy mit mondjon. Egy kis hezitálás után meg is tette.
- Én... umm... Boldog újévet... - mondta remegő hangon.
- San? Te vagy az? - kérdezte egy kis idő múlva anyukám.
- Igen...
- Olyan rég hallottam a hangod... - kapkodott levegő után.
- Sírsz? Ne sírj! Anya!
- Bocsi... - szipogott. - Csak olyan boldog vagyok... - erre Sannak is meg eredtek a könnyei, és eltakarta az arcát. Megmosolyogtam ezt a pillanatot. -Most látom először sírni... A boldogságtól van, igaz?-
- San... Ha... Amikor vissza érünk átjössz?
- Igen. - töröltette a szemét.
- Addig vigyázz Rachelre. Kérlek, számítok rád...
- Meg teszek mindent... - mosolygott.
- Te se sírj, rendben? - kérte kedvesen anyukám. Halkan felálltam és el hagytam a helyiséget. Úgy gondoltam, hogy most jobb, ha nem zavarok...
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...