[•••] ~71. Nap~
Az ébresztőmre egyből felébredtem majd ki is nyomtam. Egy kis lustálkodás után elkezdtem felöltözni. Utána be mentem a többiekhez hogy tényleg ne aludjanak vissza, majd le siettem a konyhába. Csalódottan néztem körül. Semmi jele nem volt, hogy Rachel evett volna.
- Reggelizett? - ásította San, én pedig csak megráztam a fejem. - Nem hiszem el... Kérhetek valamit?
- Hallgatlak - fordultam felé.
- Miután vissza értünk csinálsz vele valamit? Veled tényleg szokott enni...
- Persze. - bólintottam mosolyogva.
Rachel szsz.
A suliban ismét Minsunnal társalogtam az első szünetben. Szegény nagyon nem érti a matekot, és most is azt magyaráztam neki...
- Tényleg nem érted? - nevettem fel.
- Nem! - rázta a fejét. - De ha... - kezdett el számolni a füzetbe. - Ha ezt elosztom ennyivel... Ez így jó? - nézett fel miután megoldotta.
- Nahát... Mégis érted? - játszottam hogy meglepődtem, amire csak felkacagott. - Na, ez meg ki? - vettem elő a telefonom miután éreztem hogy rezgett egyett. Kikerekedett szemekkel néztem az üzenetet küldő nevét majd megnyitottam.
Park Seonghwa
Azt mondtad hogy fogsz
enni reggelit...- Elfelejtettem... - csaptam a homlokomra.
- Mit? - nézett rám barátnőm.
- Nem ettem reggelit. Teljesen ki ment a fejemből... Engem otthon ki fognak nyírni... - néztem fel a telefonból.
- Na... Azt azért nem hagyom.
- Megígértem Seonghwanak hogy fogok, de reggel már rutinosan kihagytam... - temettem arcom a tenyerembe.
- Majd ki találsz valamit. Viszont nem kéne vissza írnod neki? - mutatott a készülékre.
- De mégis mit válaszoljak?
- "Bocsánat, Oppa." - mosolygott mire össze ráncoltam a szemöldököm.
- Mi az hogy Oppa?! Te tényleg hülye vagy... - nevettem fel. Ki vette a kezemből és úgy írt valamit.
- Mi a franc?! - néztem kérdőn rá miután vissza adta.Choi Rachel
Bocsánat Oppa😞❤️Park Seonghwa
Tessék?Choi Rachel
Nem én írtam!!
Minsun volt...🤦♀️Park Seonghwa
Mindegy...
Viszont akkor majd otthon
lesz dolgunkChoi Rachel
Isten ments...
- Már azt hittem, be veszi hogy te írtad... - szomorkodott Minsun, mire csak oldalba löktem.- Te tényleg ennyire shippelsz minket? - vontam fel egyik szemöldököm
- Igeeen! - kiáltotta boldogan. - Téged jobban shippelek vele mint őt Hongjoonggal. - nevetett fel.
[•••]
Az órák most egész elviselhetőek voltak. Miután ki csengettek az utolsóról el indultunk haza felé, ő pedig végig beszélte az utat hogy kiket shippel kikkel, amit csak nevetve hallgattam végig.
- Nem merek be menni... - nevettem kínosan miután meg álltunk a háznál.
- Szerintem még nincsenek otthon.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...