[•••] ~63. Nap~
Az ébresztőm a többi fiúéval egyszerre szólalt meg. Nyöszörögve nyomtam ki a sajátom majd lassan el kezdtem öltözni. A nyakkendőmet elég nehézkesen, de úgy tűnt sikerült megkötni. Be mentem a fürdőbe rendbe tenni magam, majd a konyhában egy kakaót ittam reggeli gyanánt. Bár ahhoz sem volt túl sok kedvem...
- Oh, jó reggelt. - jött be egy álmos San a kis helyiségbe.
- Én mindjárt megyek el, te pedig még csak most vonszoltad le magad a konyhába... - nevettem, majd elmostam a bögrém.
- Az élet igazságos. - nyújtózkodott egyett mire csak megforgattam a szemeim. El indultam az ajtó felé, mikor a nyakkendőm sikeresen fel mondta a szolgálatot.
- Azt mondtad megtanulod mára hogyan kell megkötni, nem? - kérdezte hirtelen Seonghwa, ezzel pedig ismét a frász hozva rám.
- Igen igen, tudom... - kezdtem el újra kötögetni. A szőke felnevetett amint látta hogy mennyit bénázok.
- Na jó... Gyere ide. - vette el a szürke anyagot.
- Köszi... - hajoltam meg egy kicsit miután végzett.
A fekete fülhallgatóm társaságában indultam meg a suli felé. Ma reggel egész csendes volt a környék szóval egész gyorsan oda értem az intézményhez. Be mentem a termünkbe. Kicsit meglepődtem hogy eddig csak fiúk voltam bent, de csak leültem a múltkori helyemre. El kezdtem Instázni majd lassan el kalandoztam az Ateez oldalára.
-Nagyon shippeli őket pár ember...- néztem a jelöléseket felvont szemöldökkel.- Uuu! WooSan! - kiáltott fel Minsun. Fel kapom a fejem majd meg látom a vigyorgó barátnőmet.
- Woo...San? - léptem ki az alkalmazásból.
- Ez egy ship név. - kacagott majd le ült mellém.
- Ki mondott WooSant? - kérdezte Heejin.
- Én! - tette fel a kezét Minsun mosolyogva. A másik lány is ide jött.
- Ti is hallgattok Ateezt? - ült fel a pad szélére mire barátnőm heves bólogatásba kezdett.
- Juuu! - örvendezett a másik. - Ki a biasod?- Seonghwa és Wooyoung! Neked?
- A Minion. - mosolyogva tette egyik kezét az arcára.
- Rachel, neked ki a kedvenced? - kérdezte mire picit le fagytam.- Nekem? Hát umm... Nincs. - ráztam meg a fejem.
- Ugye? Mindegyik olyan aranyos... Nem lehet választani! - mondta lelkesen.
- Te is ilyen vagy ha nem vagyok a közeledben? - kérdeztem a mellettem ülőtől.
- Őszintén? Igen. - nevetett fel.
- És a BTS-ből? Van kedvenced? Vagy valami?
- BTS? Az is valami banda? - kérdeztem mire Minsun oldalba lökött.
- Nincs nagyon kiismerve a bandák terén... - nevetett halkan.
- Értem... Szóval csak Ateezt hallgatsz, igaz?
- Mi? Nem, nem, nem... - tiltakoztam.
- De, de, de. - mondott nekem ellen a barátnőm.
- Meg vagyok veled álldva... - nevettem fel.
El kezdődött az első óra; a biológia. Az elején még érdeklődtem iránta, de aztán elkezdtem unni. Végül 30-kor ki csengettek. A következő óra tesi aztán angol. Végül jött az matek a nyelvtan és a rajz, ahol hálát adtam az égieknek hogy van ilyen könnyű tantárgy is.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...