🌺 THIRTY〜SIX🌺

591 39 12
                                    

[•••] ~80. Nap~ (Szo)

Egy hangos mennydörgésre riadtam fel 9:12-kor. Lassan kikeltem az ágyból majd lecsoszogtam egy kakaóért. Szokás szerint a szőke fiú már ott volt...

- Hogy-hogy, most ilyen későn kelsz? - kérdezte Seonghwa.

- Umm... - gondoltam vissza a hajnalra. - Miért ne? - mentem oda a szekrényhez.
- ...Segítesz? - kérdeztem a magas polcon lévő poharakra utalva. Bólintott majd, le is kapott egy bögrét. Megköszöntem majd elkezdtem össze dobni az italom.

Egy kis idő múlva megjelentek a többiek is. Amíg meg reggeliztek addig én felöltöztem és kezdtem valamit a hajammal is.

- Sziaaa!~ - köszöntem Yunanak aki éppen most hívott.

- Szia, Tökmag! - köszönt ő is aranyosan.
- Kérdezhetek valamit?

- Igen?

- Mostmár eszel?

- Hát... Mostmár szoktam reggelit is. - gondolkoztam el.

- Hány kiló vagy?

- Valami 39...

- Mi?! - akadt ki ő is. - Egyél többet!

- Jólvan... Mostmár elvileg ebédet is fogok enni.

- Mi az hogy elvileg?

- Seonghwa közölte velem, szóval... - válaszoltam.

- Mondtam már, hogy imádom őt? - nevetett fel. Szerintem én balszerencsés vagyok, hiszen ezután jött elvileg a főnöke, és bontotta is a hívást...

[•••]

Az egész nap unalmas volt. Szürke és unalmas, mivel esett végig.
A nappaliban ültem felhúzott lábakkal és néztem ki a szembe lévő ablakon, ahogy zuhog az eső. A többiek is itt voltak csak nekik éppen ment a live ezért legszélére ültem hogy ne lásson meg senki. -Olyan boldogak ilyenkor. Azt csinálják amit szeretnek...-

- "Mi a kedvenc elfoglaltságod, Mingi?" - olvasta fel a kérdést Hongjoong.

- Éljen az alvás! - kiáltotta mire majdnem fel kacagtam, de sikerült leállítanom magam. San pedig ezt észre is vette.

Choi San
Ne nevess😆

Choi Rachel
Nem nevetek 😂

Choi San
Csak le ne bukj a végén

Choi Rachel
Nem fogok lebukni nyugi...😊

Choi San
Szép is lenne

Choi Rachel
Inkább figyelj a live-ra😂

Le tettem a telefonom és rá néztem Sanra, aki valószínűleg megérezte mivel felém pillantott. Ereszett felém egy mosolyt. Én szintén mosolyogva ki nyújtottam rá a nyelvem mire felnevetett.

[•••]

Miután végeztek a nappaliban maradtak és beszélgettek. Hirtelen villámlott egyet amit követett az a hangos zaj mire össze rezzentem. Én tényleg nem nagyon bírom a viharokat... San oda húzott magához és átölelt oldalról. Neki döntöttem a fejem és próbáltam kicsit lenyugodni. Behunytam a szemem és próbáltam kizárni a külvilágot.

- De aranyosak! - kiáltott fel random Hongjoong.

- Ki az a Kai? - kérdezte Seonghwa. Oda kaptam a fejem. A mellette heverő telefonom nézte.

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن