🌺SEVENTY〜FIVE🌺

500 31 29
                                    

[•••] Júl. 30. (V)

Egy újabb fárasztó napnak is vége... Egész nap gyakoroltunk. Jelenleg a tánc teremben elterülve fetrengett mindenki a földön.

- Haza akarok menni... - ásított San, majd megölelte Wooyoungot.

- Vigyázz, a végén még gondolatban megbasz. - röhögött fel Yunho.

- Ez van. - rántott vállat nevetve.

- Most egy komplett plüss macinak érzem magam... - kuncogott fel a Woo, és vissza ölelte.

- Azért este a saját szombátokban legyetek... - jegyezte meg Hongjoong.

- Ki is a perverz? - nevetett fel Wooyoung.

- Te! - válaszoltunk mind kórusban.

- Ezzel nem tudok vitatkozni... - mosolygott önelégülten.

- Még csak nem is tagadja. - röhögött fel Jongho.

- Legalább őszinte...

[•••]

Már a nappaliban ültünk és beszélgettünk, viszont Rachel csak akkor toppant be.

- Sziasztok. - mosolygott.

- Sziaa! - köszöntünk kórusban.

Levette a cipőjét és el indult. A többiek megint beszélgettek, én viszont most figyelemmel kísértem. Szélső kezében egy kis fehér dobozt szorongatott, és olyan volt, mintha... -Takargatná?- lepődtem meg.

- Mindjárt jövök... - álltam fel úgy három perc múlva.

Olyan nyugtalanító érzésem volt. Elindultam az emelet felé. Rachel ajtaját halkan kinyitottam, majd be mentem. Az ablak párkányon könyökölt, majd meg láttam, hogy kifúj egy kisebb adag füstöt.

- Te mit csinálsz?! - kaptam ki a kezéből.

Ijedten nézett rám. Mint egy gyerek, aki tudja hogy rosszat tett, és most kapták rajta. Lényegében ez is történt, csak ő már nem gyerek.

- Miért? Mióta csinálod ezt?! - igen, eléggé ideges lettem. Nem hittem el, hogy képes ilyet csinálni magával...

- Én csak... - hátrált egy kicsit, majd kiesett a zsebéből az a doboz. Lehajolt, majd gyorsan felkapta.

- Hát ezt nem hiszem el... - elnyomtam a ház falán az egy szál cigarettát.
Kitéptem a kezéből a dobozt, majd azzal együtt indultam meg kifelé.

- De... - hallottam, hogy jön utánam, viszont nem álltam meg.
Lesiettem a konyhához, majd bele vágtam azt az egy szálat a legközelebbi kukába.

- Az mi volt? - kérdezték páran egyszerre.

- Ez a drága húgodé. - dobtam oda Sannak a dobozt. Közben már Rachel ott állt a lépcsők előtt megszeppenve.

- Mi a fasz?! - pattant fel. Kinyitotta a dobozt, majd a dohányzó asztalra kiöntötte azt a pár szál cigarettát, ami benne volt.

- Oh... - Jongho csak ennyit mondott, a többiek pedig ledöbbenve nézték az asztalt.
Rachel elrohant valamelyik szobába, majd hallottam ahogy kulcsra zárta.

- San, ne szidd le rögtön, jó? - kezdett bele Hongjoong. - Valószínűleg most egyébként is átgondolja az egészet...

- Te nem vagy kiakadva?! - tárta szét kezeit idegesen.

- De, csak én meg tudom őrizni a hidegvérem...

- Jó, igazad van... - vett egy mély levegőt, majd kifújta. - Nem akarok veszekedni vele...

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now