🌺FIFTY〜TWO🌺

658 33 81
                                    

Csak egy picit lesz perverz a
rész... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

[•••] Jan. 14. (H)

Reggel nagyon izgultam, hogy mit fognak majd mondani az osztályban a hajamról. De tényleg... egész úton görcsöltem rajta.

- Ki ez a csaj~? - jött ide hozzám Kai mosolyogva, amint meglátott a teremben.

- Nem tudom. Te ismered? - döntöttem oldalra a fejem.

- Jól áll. - bólintott vidáman.

- Tényleg te voltál az?! - rohant hozzám Minsun, amint betette a lábát a helyiségbe. - Ott mentél előttem. Mondom; nagyon ismerős vagy. De a hajad miatt nem ismerték fel és... Aigoo! - sóhajtott.

- Megesik. - mosolyogtam rá.

- És mikor festetted be? És ki csinálta? - ült le mellém.

- Szombaton elmentek fodrászhoz. Mentem én is, és egy csaj pedig csak úgy be festette... - próbáltam elmagyarázni.

- Ez aranyooos! Mi a neve?

- Haeyoon. - válaszoltam, majd be is csengettek.

[•••]

Annyian mondták hogy jól áll, hogy magamban hálát adtam Haeyoonnak. De természetesen James sem maradhatott ki azok közül, akik észre vették ezt a kis változást...

- Ahw, de jól áll. - támaszkodott mellettem a falnak a negyedikes srác, miközben beharapta alsó ajkát.

- Tudom. - löktem el magam, és elindultam a terem felé.

- Egoista... - nevetett fel.

- Mondja az, aki itt menősködik, mi? - mosolyogtam keserűen rá.

- Szóval menőnek tartasz? - forgatta ki szavaim.

- Hát te nagyon el vagy tévedve. - röhögtem fel és ott hagytam végleg.

[•••] Febr. 5. (K)

Második óra után haza küldtek minket, mivel olyan szinten esett a hó, hogy igazából látni is alig lehetett tőle. Minsunnal pedig vacogva haza indultunk.

- Miért van ilyen hideg? - nézte meg a kézfejét, amit már pirosra kicsípett a hideg.

- Mert... Tél... Van... - dideregtem.

Úgy 5 perc utána haza értünk. Szinte rohantunk. Persze csak annyira, amennyire tudtunk a hideg miatt.
Remegő kézzel dugtam a kulcsot a kulcslyukba, és egy kis bénázás után sikerült kinyitni. Konkrétan olyan voltam mint egy hóember. A hajam tiszta hó volt, a kabátommal egyetemben. A lábaim pedig teljesen lefagytak.

- Hát te? - nézett ki a konyhából San. - Jézusom... - sétált ide hozzám.

- Meg... Megfagytam... - vacogtam egyhelyben.

Valahogy leszedte rólam a kabátot, a pulcsit és a cipőt, majd mondott valamit Seonghwanak, aki már ment is a fürdőbe. Aztán a kezembe nyomott egy pohár forró teát. Körülbelül 5 perc múlva behúzott a fürdőbe, ahol még mindig ott volt a másik fekete hajú. A kád pedig tele volt engedve vízzel.

- Ha kell valami, szólj. - ragadta meg Seonghwa karját, és kimentek.

Lekapkodtam magamról a ruháim, és már benne is voltam a meleg/forró vízben. Először égette a bőröm, de aztán nagyon jól esett. Volt valami cucc benne, amitől nyugtató illatot árasztott a víz. Nagyon kellemes volt így relaxálni egy ideig, a fagyos hideg után...

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now