Köszi a segítséget D.😇💜
Igazából ez az első amikor ilyet
írok, tehát nézzétek el ha
nagyon rossz😅💜
Csak 16+ lesz benne ( ͡° ͜ʖ ͡°)Írói szsz.
A fiatalabb Seonghwa szemébe nézve vett egy mély levegőt, majd a párja alsónadrágjához nyúlt. Szerencsére az idősebb csak egy pólóban és egy boxerben szokott aludni mindig. Seonghwat egy jóleső érzés járta végig, amint Rachel hozzáért a bőréhez, majd le is húzta róla az alsóneműt. A lány kissé meglepődött amikor meglátta párja méretét.
- Umm... Túl kicsi vagyok? - kérdezte zavartan, amint meglátta a másik reakcióját.
- Ez neked hol kicsi? - nézett fel rá nagy szemekkel, mire az idősebb inkább kicsit elnevette magát.
- Még meggondolhatod magad. - simított végig szerelme karján, de ő csak megrázta a fejét.
- És... Segítsek? - kérdezte végül, mivel Rachel csak egyhelyben ült továbbra is.- Igen. - bólintott bizonytalanul.
Lassan a fiatalabb keze után nyúlt, majd rávezette nemességére. Rachel az idegen érzésre egyre idegesebb lett, míg Seonghwat egy jóleső érzés fogta el. Végül a párja mind a két kezét elkezdte mozgatni, majd egy kis idő múlva elengedte a kisebb kezeit, aki önállóan folytatta a mozdulatokat. Addig az idősebb megbabonázva nézte a másik kezeit és arcát, aki egy idő után meg is érezte.
- Ne nézz. - kapta fel hirtelen a fejét Rachel, amire szerelme szinte akaratlanul vetette hátra a fejét és nyögött egyet.
Ez önbizalmat adott a fiatalabbnak, hiszen ezek szerint jól csinálja. Viszont a három régi perverz barátnőjétől már tudta, hogy nem csak a kezét kéne használnia. De nem tudta hogy hogyan álljon neki, hiszen még csak Charlest sem látta soha ruha nélkül. Végül úgy volt vele, hogy lesz ami lesz. Bármennyire is tartotta furának a dolgot, meg akarta csinálni. És igenis jól tudta, hogy ezzel tudja a legnagyobb élvezetet nyújtani szerelmének jelenleg. Elvette a kezét amiért Seonghwa hirtelen azt hitte hogy meggondolta magát, viszont amikor megérezte párja ajkait tagja körül, a szájára kellett kapnia a kezét, nehogy túl hangosan nyögjön fel. Nem gondolta volna hogy Rachel tényleg lesz ilyen merész, de úgy tűnik kellemeset csalódott. A fiatalabb lassan mozgatta a fejét, de már ez is nagy élvezetet nyújtott át szerelmének. Viszont szinte akaratán kívül nyúlt a másik felé, és hajába markolva húzta le a fejét. Rachel csak meglepődött, Seonghwa viszont az élvezettől ismét felnyögött, és a saját tempójában mozgatta párja fejét. Végül levette róla a kezét, és hagyta hogy szerelme saját maga érje el a végeredményt. Az idősebb egyre jobban érezte hogy közeledik a vége, miközben Rachel már egyszerre dolgozott a kezével és a szájával is. Seonghwa pedig egyszercsak kinyomta a mellkasát, és egy visszafojtott hangos nyögéssel engedte élvezetét a másik szájába, aki meglepetten hajolt el párja ágyékától.
- Még mielőtt lenyelnéd... Kicsit rossz ízű. - figyelmeztette a kisebbet, de ő mit sem foglalkozva vele nyelte le a másik kissé átlátszó élvezetét.
- Köszönöm, jó voltál. - mosolygott szerelmére, majd ajkaira csókolt.- Akkor megnyugodtam. - csókolta vissza párját mosolyogva.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...