[•••] Dec. 29. (Szo)
Pénteken volt az utolsó, hogy be kellett menni a suliba, ma pedig elkezdődött a majdnem 2 hetes szünet.
Kipihenten keltem amit elég érdekesnek találtam. -Talán majd délután van programjuk?- furcsáltam, hogy nem az ébresztőkre keltem fel hajnalok hajnalán. Azaz reggel 8-kor.
Egy kis ébredezés után, telefonommal a kezemben indultam meg a konyha felé.Egy kakaóval a kezemben dőltem neki a pultnak. Így reggel még nem nagyon volt étvágyam, szóval ennyi elég nekem.
Miután körülbelül a felét megittam a telefonom úgy kezdett el rezegni, mintha az élete múlna rajta. Gyorsan feloldottam és megnéztem.1/A
Park Minsun
B
O
L
D
O
G
.
S
Z
Ü
L
E
T
É
S
N
A
P
O
T
RACHEEEEL!!🥰❤️❤️Choi Sunmi
Tényleg...
Boldog születésnapot 😇Han Kai
Boldogaaat❤️Choi Rachel
Tényleg ma van?😮
Tényleg😂
Köszönöööm~❤️❤️❤️Min Taehyung
Üdvözöllek a 16. életévet
betöltöttek között!Kim Heejin
Hülye....😂
Boldogat!😘Yang Hendery
💌Boldog-Yang Suwon
-Születésnapot💌Choi Rachel
Köszönöm 😂❤️❤️🥰Mosolyogtam a telefonomra. Nagyon boldoggá tett igazából, hogy így felköszöntöttek. Gyorsan megittam, és már a szobámban is voltam. Az ágyam szélén ülve olvasgattam még az üzeneteket. Néhány volt osztálytársam, egy kanadai internetes barátom és Yuna is felköszöntött. Nos, igen... Yuna már egy ideje eltűnt a föld színéről. Tudom hogy csak elfoglalt, ezért nem is szoktam zavarni nagyon.
Egyszer csak kinyílt az ajtóm. Bátyám egy széles mosollyal sétált felém.- Boldog tizenhatodik születésnapot! - ölelt meg. Eléggé váratlanul ért, hogy ő is tudott róla de végül vissza öleltem.
- Honnan tudtad? - kérdeztem.
- Szerinted nem kérdeztem meg? - nevetett fel és elengedett.
- Olyan hamar felnőnek... Most meghatódtam... - törölt le Hongjoong egy képzeletbeli könnycseppet a szeme alól mire felkacagtam.
- Hongjoong ölelj meg! Én sírni is fogok! - karolta át a vezetőt Seonghwa.
- Ne vigyétek túlzásba... - nevettem fel, miközben takartam az arcom. -Ez olyan zavarba ejtő, de közben meg olyan aranyosak, meg jól esik, és most annyian mondták...- mosolyogtam.
- Jól van, nem égetünk tovább. - nevetett fel San.
- Nem égettek, csak ez így sok volt... - olyan boldog voltam, hogy majdnem helyben kezdtem el itatni az egereket.
- Hallod? Nehogy el kezdj sírni. - emelte el a kezemet az előttem guggoló bátyám.
- Bocsi. - nevettem fel.
- Esik a hó! - nézett be a szobába Wooyoung egy vigyorral.
- Nem akarsz kimenni? - kérdezte tőlem San.
- De! - egyeztem bele lelkesen.
[•••]
Miután Mingit is ki tudtuk rángatni az ágyból, elmentünk egy parkba ami egy kicsit eldugottabb részen van. Jelenleg olyanok voltunk mint valami betörő banda; mindenkin ilyen száj maszk volt.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...