🌺PERVERT🌺

504 29 8
                                    

Úristen gyerekek....
Ezt nagyon nehéz volt megírni,
szóval bocsi ha nagyon rossz😅💜
És köszi a segítséget D.😇💜
18+ ( ͡° ͜ʖ ͡°)





Írói szsz.

- Ja várj... Kéne... Óvszer... - torpant meg Seonghwa, és Rachel felé fordult.

- Várj. - sietett a szobájába, míg párja csak értetlenül nézte a szembe lévő falat. - Tessék. - nyomott az idősebb kezébe két darabot.

- Te kajak vettél? - lepődött meg.

- Nem. Valamikor Minsunnal találkoztam, és a kezembe nyomta. - rántott vállat, amin Seonghwa csak felnevetett.

Letette a kis éjjeliszekrényre, majd Rachelt magával húzta. Leült az ágyra, párját pedig az ölébe ültette, magával szembe. Míg a lány egy kicsit helyezkedett, addig ő is kicsit kényelembe helyezte magát. Végül Rachel a lábait az idősebb dereka köré kulcsolta. Seonghwa egy hosszú csókban részesítette szerelmét, miközben hátát simogatta fekete pólója alatt. Egy pár másodpercre viszont elvált, hogy Rachelről le tudja kapni a fekete textilt, ami felső testét takarta. A lány kissé zavarba jött, amin Seonghwa csak elmosolyodott.

- Így igazságos. Ha rajtam sincs póló, akkor rajtad se legyen. - kuncogott az idősebb.

- Hahaha... - rázta a fejét mosolyogva, majd a másik ajkaira tapadt.
Lábait kikulcsolta, majd a férfit eldöntötte az ágyon.

- Csak mondom... Nem áll jól neked a domináns szerep. - mosolygott a felette lévőre, majd meg is fordította a helyzetüket, így most Rachel került alulra.

- Egyet értek... Fogalmam sincs mit kéne csinálnom... - motyogta a fiatalabb.

- Én tudom. Van egy feladatod.

- Mi? - szeppent megy egy kicsit Rachel.

- Élvezd. - mosolyodott el, majd leszállt a lányról.

Miközben a fiatalabb felült, ő lekapta magáról a nadrágot. Rachel tudta hogy ezek szerint mindjárt ő jön, és egyre idegesebb is lett. Félt, hogy párja mit fog gondolni majd a testéről. Végül pedig róla is lekerült a fekete anyagból készült melegítő nadrág. Seonghwa leült Rachellel szemben az ágyra, és a kisebb tekintetét kereste, ám neki esze ágában sem volt felnézni az idősebbre, mivel zavarban volt.

- Félsz? - kérdezte párjától, aki csak egy aprót bólintott. - Nem kell. Vigyázni fogok rád. - mosolygott a lányra, akinek szintén és apró mosoly jelent meg ajkain.

Lassan pedig újból a kisebb felé nyúlt, hogy az fel is tudja fogni a dolgokat. Viszont ő mégis csak akkor eszmélt fel gondolati közül, mikor megérezte, ahogy Seonghwa kicsatolta hátul melltartóját. Azonnal összeszorította szemeit, és maga elé tartotta kezeit. Még nem volt felkészülve, hogy máris megszabadulnak minden ruhától.

- Még leállhatunk, ha nem akarod. - engedte le maga mellé kezeit az idősebb.

- Csak... Ne ilyen gyorsan... jó...? - nézett fel szerelmére össze préselt ajkakkal.

- Ahogy neked jól esik. - mosolyodott el Seonghwa, majd vissza is kapcsolta a fehérneműt.

Vállánál fogva lenyomta a fiatalabbat az ágyra, majd nyakát kezdte el csókokkal beborítani. Rachel nem akart hangot adni neki, mivel nem akart mégjobban zavarba jönni. Ám Seonghwa elég hamar észre vette, hogy szerelme próbálja visszafogni magát.

- Engedd ki nyugodtan a hangod. - mosolygott a lányra.

Csak bizonytalanul bólintott egyet, mire párja vissza tért nyakára. Egy kis idő múlva pedig már kulcscsontjánál járt. Eközben Rachel ajkát halk, de jóleső sóhajok hagyták el. Seonghwa örült, hiszen ezek szerint ez tetszett a szerelmének. Viszont közben aggódott, hiszen aktus közben elég gyorsan szokott telni az idő, a többiek pedig csak egy két órás filmre mentek el, így pedig szorította őket az idő. Éppen ezért megpróbálkozott újra az előbbivel. Rachel háta alá nyúlt, és kicsatolta a fekete anyagot újból. A lány felől nem érkezett ellenkezés, így pedig lassan levette róla. A kisebb eltakarta az arcát, és lábait is kicsit felhúzta. Szorongott, hogy vajon mit gondolhat róla a másik.

- Te takargasd magad... - vette el a lány kezeit maga elől. - Szép vagy. - mosolygott rá.

Gyorsan megszabadult az utolsó két fölösleges textiltől is. Rachel megint zavarba jött amint meglátta Seonghwa méretes tagját. Végül az idősebb egy szenvedélyes csókba hívta, míg kezei felfedező útra indultak párja testén. Ajkaitól áttért a nyakára, onnan pedig a kulcscsontjára, amit egyszer még ki is szívott. Rachel testén nem maradt olyan pont ahol Seonghwa nem érintette volt meg( ͡° ͜ʖ ͡°).

- Figyelj, Rachel... - vált el egy kis időre a kisebbtől. - A srácok csak két órás filmre mentek el...

- De még van időnk... - nézett rá értetlenül.

- Már jóval több mint egy óra eltelt amióta csináljuk... Szóval... Mi lenne ha gyorsítanánk?

- Én benne vagyok. - mosolygott rá, amit a párja viszonzott is.

- Akkor... - nyújtotta Rachel elé jobb kezét. - Nyálazd be hogy ne fájjon annyira. - adta ki az utasítást Seonghwa, a másik pedig szó nélkül vette be mutató, középső és gyűrűs ujját.

Az idősebb már szimplán azért is elkezdett még ennél is jobban felizgulni. Végül amikor már elégnek érezte, kihúzta a lány szájából.

- Ez is egy kicsit fájni fog, de kicsivel később jobb lesz. - figyelmeztette, majd felrakta neki az első ujját, amin Rachel egy kicsit még fel is szisszent.

Miután úgy látta az idősebb hogy szerelme már nem érzi nagyon a fájdalmat, elkezdte mozgatni az ujját, egy kicsivel később pedig fel is rakta a másodikat. Végül miután elég tágnak érezte a harmadik ujja után, kihúzta őket és lenyalta, ami elég erotikusra sikeredett.

- Ez most tényleg fájni fog, de utána jobb lesz, oké? - kulcsolta össze kezeiket az idősebb miután gyorsan felhúzta magára az óvszert, a másik pedig csak bólintott egy aprót.

Seonghwa húzott magán párat szabad kezével, majd lassan belenyomta magát Rachelbe, amit a lány egy fájdalmas nyögéssel és pár kósza könnycseppel kísért, és még végig is karmolta a hátát egyszer. Az idősebb addig csókolgatta, és nyugtató szavakkal próbálta csillapítani a kisebb fájdalmát.

- Mehet? - kérdezte az idősebb, amire Rachel csak egy bátortalan bólintással válaszolt.
Seonghwa lassan kezdett el mozogni, egy kis idő múlva pedig halk nyögéssek hagyták el szerelme ajkait.

- Gyorsíthatsz. - szólalt meg Rachel, párja pedig szó nélkül vett fel egy gyorsabb tempót.

Az idősebb meg is látta ahogyan a barátnője vérzik, viszont szerencsére a lány nem is fordított felé különösebb figyelmet, hiszen be is ugrott neki hogy ez normális. Végül Rachel ajkai közül egyre több és hangosabb nyögés szaladt ki, míg Seonghwa szájából csak férfias nyögéssek törtek ki. Végül Rachel egyszer csak felsikított amint szerelme elérte a G pontját miközben ismét végig karmolta barátja hátát, Seonghwa pedig ezután mindig próbált oda lökni. Végül az egyre gyorsabb tempó miatt érezték hogy mindjárt itt van a vége, majd egyszerre értek el a csúcsra, egy-egy hangos nyögéssel. Kihúzódott belőle az idősebb, majd elterült az ágyon, a még mindig ziháló barátnője mellett.

- Ez oltári volt. - nyomott egy gyors puszit Seonghwa, Rachel ajkaira.

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now