„A sakálok összetartanak."
„Képtelen lennék a küldetésre koncentrálni, ha közben érted aggódok, és ezt nem engedhetem meg magamnak!"
– Több fronton, elszórtan fogunk elhelyezkedni és szükség esetén, tehát nagy valószínűséggel, harcolni! – ismertette végül tervének vázlatát Mahado. – Lopakodási képességeiket tekintve az alakváltók egy része észrevétlenül hatol majd a barlangrendszer szívébe, és alaposan átfésülik a terepet. Miután a foglyokat, Sitarát, Ekont és Ekenét kiszabadítottuk, megpróbáljuk a többi áruló rendtagot is visszaállítani magunk mellé. A mágusok és harcosok egy része kijjebbi járatokban várakoznak, és amikor összecsapásra kerül a sor, erősítésként becsatlakoznak. A sólyomvérűek odakint a levegőben derítik fel a terepet, s aki szökni próbál, azt a szintén kívül maradó mágusok, harcosok, macska- és sakálvérűek segítségével kapják el! A megmenekítettekkel oldalunkon odakint találkozunk.
– Jó terven tűnik – jegyezte meg Elyaas.
– Azonban a tökéletes kivitelezéshez mindenkire szükség van, aki ismeri a barlangokat – tette hozzá Mahado. – Nala, ha valaha is szeretnéd a bocsánatunkat és a Rend kegyelmét, akkor segíteni fogsz nekünk!
– Segítek – döntötte el a lány.
– Próbáld meg felébreszteni Odinát! Ismertesd vele a helyzetet és vedd rá, hogy vegyen részt a tervrajz kidolgozásában. A közlekedés megszervezése mostantól Mosi, Davu és a ti feladatotok! Ha sikerrel járunk, és nem veszünk oda, te és minden áruló, aki végül a segítségünkre lesz, megbocsátást nyer.
– Igazán nagyvonalú gesztus, tábornok – jegyezte meg Horeth –, és fiaimat tekintve eszem ágában sincs megkérdőjelezni.
– Tekintve, hogy mily veszedelmes ellenfélről van szó, még meg is értem, hogy miért áll valaki a hódítók oldalára, azonban árulásukat ez nem teszi elfogadhatóvá. Nem sújtunk halállal az érintettekre, ám tetteiknek nyilván lesz következménye! Ilyen esetben ezt jelenti a megbocsátás.
– Értettük – bólintott Horeth és Nala.
– Te Horeth és Imina feleltek a légi védelemért – folytatta a feladatok kiosztását Mahado –, kezdjétek el már most beszervezni a sólyomvérűeket! Ha nyílt terepen kerül sor összecsapásra, feltétlenül szükség lesz rájuk!
– Az biztos! – felelték a sólyomvérűek engedelmes bólintás kíséretében.
– Tamir, Oziré, készítsétek fel a harcosokat és mágusokat a lehetséges csatára, ismertessétek az ellenség veszélyeit, erősségeit és gyenge pontjait!
– Úgy lesz! – biccentettek a férfiak.
– Nia és Desta! Ti a macska és sakálvérűeket készítitek fel a harcra és a behatolásra.
– Meglesz! – válaszolták az alakváltók.
– Elyaas! Te pedig menj, és beszélj az aranysárkányokkal! Hadd döntsék el, hogy elrejtőzni szeretnének, vagy csatlakozni hozzánk! Pár sárkányharcosnak nagy hasznát vennénk, s tekintve, hogy Egyiptom már az ő hazájuk is, a harcképzettebbek igazán segíthetnének a megvédésében!
– Ez igaz, így lenne igazságos... – bólintott Elyaas –, de a sárkányok rettegnek...
– Akkor adj nekik bátorságot, sárkányfarok, ahogy én neked! – fordult szerelméhez Széth.
– Megpróbálom – sóhajtott a szőke.
– És Széth! Előéletét tekintve Imani is jól jöhet majd a behatolásnál! – A sakálvérű meglepetten bámult felettesére, aki a legnagyobb természetességgel folytatta. – Átnézi a Nala és Odina információi alapján alkotott térképet, és segít az alakváltóknak odabent tájékozódni. Előbb látnom kéne a barlangrendszer tervrajzát, ám úgy tippelem, legalább három felderítő csoportra lesz szükség, hogy időben, még feltűnés nélkül végigkutassuk a helyszínt. Előnyös lenne, ha a csoportokat olyasvalaki irányítaná, aki már járt az adott helyen. Tehát Nala, Odina és Imani!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egyiptom macskái és az Aranysárkány Rend I. - II. 🌗🐈 (18+)
ПриключенияEgy makacs, macskavérű hercegnő és egy kivételes varázserővel bíró tábornok, akiket érdekházasságba kényszerítene népük. Nem is lehetnének különbözőbben, de birodalmuk megvédése érdekében, minden nézeteltérésük ellenére, kénytelenek összedolgozni. �...