„A tűzkör lényege az energiaátadás, az, hogy különféle dolgok energiáját megnöveljük, ettől azok megolvadnak, párologni, forrni, vagy égni kezdenek. A jégkör ellenben az energia elvételről szól. Azzal, hogy csökkentjük a dolgok energiáját, azok lehűlnek, a gázok cseppfolyós, a folyadékok szilárd állapotba kerülnek, a tűz kialszik."
"A hercegnővel sem árt majd vigyázni, igazán ügyesenhasználja a karmocskáit!"
Langyos szél süvített végig az udvaron, a kopárabb területeken fel-felkavarva a homokot. Sitara csalódottan és idegesen nézett az éppen távozó kisebb csoport élén haladó tábornokra. Mahado váltott vele egy komoly pillantást, majd eltűnt a kapu másik oldalán. A hercegnő legszívesebben vele tartott volna, de a mágus megtiltotta ezt neki, és ez meglehetősen bosszantotta. Miért pont most kívánja kizárni a nyomozásból?!
– Nos, akkor... – zökkentette ki bosszúságából Hatti lelkes hangja, s egy kézmozdulattal próbálta magára terelni a hercegnő figyelmét. – Kezdhetjük a leckét?
– Persze – motyogta az oroszlán kedveszegetten.
– Mutatok néhány mozdulatsort, te pedig próbálj meg követni!
– Igyekszem...
– Arra viszont megkérnélek, hogy a gyakorlás során maradj végig emberi alakodban!
– Tudom, tudom... hagyjam az oroszlánt későbbre! – sóhajtotta Tara flegmán.
– Nem. Használhatod az oroszlánerődet – magyarázta Hatti –, ha úgy kívánod, csak ne változz át vadállattá!
– Ez máris jobban hangzik, de... vadállattá?!
– Hát, az oroszlán vadállatnak számít, nem? – kérdezte Hatti zavartan nevetgélve. Rájött, hogy az előbb nem a megfelelő kifejezést használta.
– Annak – vont vállat Tara.
Hatti pontosan olyan mozdulatsorokat mutatott Tarának, amelyekre előző nap a tábornok utalt. Technikákat, amivel az ellenség bizonyos támadásai eltéríthetőek, sőt saját erejüket fordíthatja ellenük, abból előnyt kovácsolhat. A mozdulatok között szerepeltek különböző dobások, beforgások, de a legtöbbnek alapja az volt, hogy az ellenségnek az a végtagját, amivel a támadást indítja, hárítás helyett meg kellett ragadni, majd abból a helyzetből kihozni egy számára előnyösebbet.
– Szóval a tábornok... – fogott bele mondókájába Imari, miközben tekintetét az előtte álló két kíváncsi lányra szegezte –, arra kért, hogy tanítsalak titeket. Megmondanátok, pontosan mire célzott?
– Ma a szélkör és a jégkör következik! – felelte Noferu engedelmesen.
– Bár nekem már van némi tapasztalatom a dologban – jegyezte meg büszkén Nana.
– Remek – vett egy mély levegőt Imari, s türelmet erőltetett magára. – A szélkörhöz lényegében nem kell semmi, bár... Tudjátok mit, elugrok pár dologért, addig... melegítsetek be!
– De az már megvolt! – ellenkezett Nana.
– Ne segítsünk? – ajánlotta Noferu.
– Egyedül is ki tudok hozni pár dolgot...
– Nem szükséges! – jelentette ki Nana. – Mahado tegnap nem vitte vissza a kellékeket, csupán odavittük őket a kerítés mellé, hogy ne legyenek útban! – mutatott keresztül egy néhány olajfát számláló szakaszon, aminek másik oldalán valóban ott várakozott a fából készült asztal és számos vödör. Imarin látszott, hogy nem örül kifejezetten a dolognak, de próbálta leplezni.
ESTÁS LEYENDO
Egyiptom macskái és az Aranysárkány Rend I. - II. 🌗🐈 (18+)
AventuraEgy makacs, macskavérű hercegnő és egy kivételes varázserővel bíró tábornok, akiket érdekházasságba kényszerítene népük. Nem is lehetnének különbözőbben, de birodalmuk megvédése érdekében, minden nézeteltérésük ellenére, kénytelenek összedolgozni. �...