Változó felállások

215 39 29
                                    

„A természetben létezik egyfajta egyensúly."

„Kivételek mindig voltak és lesznek. Van, hogy egy adott egyén ereje, vére erősebb, mint minden másik."

„Akkor legőszintébb valaki, amikor hullafáradt."

„Sohasem gondoltam volna, hogy nyolc nap alatt így megváltozik az életem."

„Sohase tagadd meg önmagad! Egy oroszlán legnagyobb kincse az ereje és a büszkesége. Ne add fel azt, aki vagy!"



– Hozzá megyek Claus Cassiushoz, Kréta koronahercegéhez! Három nap múlva indulunk! – jelentette ki a királynő hevesen.

– Thea, mégis hogy képzelted?! – kiáltotta dühösen Sitara, ám hamar egy langyos tenyér simult a vállára.

– Sitara, várj, ne beszélj így a nővéreddel! – intette csendre Mahado. Kezét még a hercegnőn tartotta, miközben előre lépett, hogy keményen a királynő szemébe nézhessen. – Theodora, hogy képzelted?!

– Királynőként azt teszek, amit óhajtok! – felelte az oroszlánnő hasonló indulattal. – Tábornokként pedig neked semmi jogod ilyen hangon beszélni velem!

– Mi van akkor, ha ostobaságot művelsz?!

– Egyiptom érdekeit tartottam szem előtt, ezzel te is tisztában vagy!

– Egyiptomnak nem érdeke, hogy hozzámenj egy ilyen pojácához! – jelentette ki Mahado erélyes fejrázás kíséretében. – Hiszen elmondtam már a véleményen erről! Ha Kréta kell, felajánlhatjuk nekik a Rend védelmét a szövetségért cserébe. Mivel jelenleg kevés természetfeletti hatalommal rendelkeznek, így...

– A szövetséget akkor is meg kell pecsételni! – idézte nagyapja gyakori szavait a királynő. – Mellesleg, idővel újra megnő a mágusok és harcosok száma Krétában, és akkor a Rend ereje már nem lesz elég biztosíték.

– Évszázadok múlva – állította a mágus.

– Miért kellenének évszázadok?

– Bő száz éve, a thérai vulkánkitörés keltette szökőár hatására, a legtöbb krétai mágus, számos harcos és sólyomvérű elpusztult. Alig hagytak hátra utódot, akik nem biztos, hogy saját fajtájukból választanak társat. Mágusok gyerekei általában szintén mágusok lesznek, abban az esetben, ha mindkét szülő mágus, ám, ha egyikük nem az, az arány változik. A fele gyermeknél több nem szokta örökölni a képességeket, és ez így van más természetfelettieknél is. A természetben létezik egyfajta egyensúly, így ha két mágus, mondjuk, két emberrel állna össze, végül ugyanannyi mágikus erejű gyerek születne, mint ha egymást választanák, talán még kevesebb is. Krétán kevés természetfeletti maradt, így az egy csoportba tartozók mára talán már el is érték azt a szintet, ahol egymás közül válogatniuk vérfertőzésnek számítana. Hacsak nem bevándorlás útján, a természetfeletti egyének száma még jó ideig alacsony lesz a birodalomban. Persze kivéve a...

– A miket? – kérdezett rá a királynő kíváncsian, bár már sejtette, Mahado miféle lényekre célzott.

– Nem számít, ők nem szeretnek a szárazföldiekkel közösködni!

– A krétai nép, a mínosziak szigetlakóknak számítanak – pontosított Theodora. – Bár fűzi őket néhány szál Hellászhoz, s azzal együtt a szárazföldhöz, de otthonuk sokkal inkább egy nagy sziget...

– Ők senkit nem kedvelnek, aki a víz felett lakik – tisztázta a mágus is. – És egyébként sem ez a lényeg! Eljegyzésed Cassius herceggel teljességgel felesleges! Erről kellene beszélnünk!

Egyiptom macskái és az Aranysárkány Rend I. - II. 🌗🐈 (18+)Onde histórias criam vida. Descubra agora