/LOUIS/
Tři dny, od vydání mého nového videoklipu, utekly jako voda. Zrovna jsem byl s dětmi na návštěvě u Liama. Měl s námi jít i Niall, ale ten byl plně zaneprázděný s připravováním se na rande s Nelly. Jo, vidíte dobře, snaží se to s ní dát zase dohromady.
"Tak tady to máte." Postavil přede mě a Freddieho kafe Liam. "Trochu se v poslední době bojím otevřít lednici." Poznamenal s naprosto vážnou tváří.
"Proč? Máš jí rozbitou?" Ptal jsem se s nefalšovaným zájmem.
"Ne, ale bojím se, že tam na mě vyskočíš. Kam se podívám, tam vidím jméno Louis Styles.." Převrátil oči a střelil rychlým pohledem k Emmettovi s Bearem, kteří něco hustili do Timothyho s Kiarou.
"To jako vážně?" Vydechnul jsem nadmíru překvapený.
"Navštívil jsi v posledních dnech nějakou sociální síť?" Zadíval se na mě můj nejlepší kamarád pohledem, kterým mi dal jasně najevo, že pochybuje o mém duševním zdraví.
"Popravdě ani ne. Hodně jsem se věnoval dětem, byl jsem rád, že se mnou Emmett zase mluví." Tyhle tři dny jsme strávili povídáním si s dětmi o jejich tátovi. Zahrnuli mě šíleným množstvím otázek a taky jsme vrátili všechny fotky na místa, kde byly i v původním domě. Bylo to osvobozující..
"Hm, tak počkej." Odešel Leeroy rychle do domu a vracel se s jeho notebookem. "Podívej.." Postrčil ke mě počítač s otevřenou stránkou googlu a zadáním mého jména. Vyvalil jsem oči nad tím vším, co tam bylo. To množství článků bylo šílené.
"Louis Styles je zpátky! Nazpíval dojemný song pro svého mrtvého manžela."
"Bývalý člen One Direction, o kterém si fanoušci mysleli, že zmizel z povrchu zemského, je zpět!"
"Táta a syn, tohle spojení vás určitě dojme v novém videoklipu Louisiho Stylese."
"Louis Styles nečekaně představil novou emotivní skladbu. Vrátí se na podium?"
"Připravte si kapesníky, Louis Tomlinson (nyní Styles) si vylil srdíčko v písničce pro jeho zemřelého manžela Harryho Stylese."
"Celý svět pláče. Louis Styles se svým synem vydal videoklip."
"Louis Styles láme rekordy."A milion dalších podobně znějících.
"Jaké rekordy?" Nechápal jsem.
"Překonal jsi rekord v počtu zhlédnutí na YouTube během dvacetičtyř hodin. Taky jsi v první příčce na iTunes a všech možných i nemožných hitparád." Oznámil mi Liam, čímž mi způsobil ještě větší šok než do teď. Naklonil se, aby mohl otevřít YouTube a ukázat mi něco z čeho mi spadla brada až na zem.
To číslo, které oznamovalo počet zhlédnutí bylo neuvěřitelné. Zíral jsem na to a nemohl uvěřit tomu, že to tam opravdu je. Nechtěl jsem vědět, co si o tom lidi myslí. Prostě jsem to vydal a tím to haslo, bál jsem se kritiky a že budou všichni shazovat něco, co má pro mě tak obrovskou cenu. Teď jsem viděl, že to byla hloupost a chyba.
"Na Twitteru není nic jiného než ty, hlavně v trendech." Nakládal mi dál Liam. "A zavři to prosím tě, nechci to slyšet znovu, už mě to stálo dost kapesníků." Zastonal a počkal, až vstřebám to, co po mě chtěl.
"Poslední dny mi pořád zvonil mobil, volaly mi neznámá čísla.." Mumlal jsem naprosto mimo.
"Asi novináři." Potvrdil mi Payno moji doměnku.
"Nikdy jsem to žádnému nevzal, prostě jsem si vypnul mobil." Pokrčil jsem rameny.
"A chtěl by jsi? Aby s tebou udělali rozhovor?" Ptal se opatrně. Stočil jsem na něj můj nepřitomný pohled a přemýšlel. Chtěl bych?
YOU ARE READING
Dissimulation (Larry Mpreg)
FanfictionBritsko-Irská skupina One Direction se na přání fanoušků vrací na scénu. Vztah mezi dvěma z nich je ale více než napjatý, nevědí jak se k sobě chovat a jak se postavit ke každodennímu potkávání. Najdou si k sobě ještě vůbec někdy cestu?