FOR FREDDIE REIGN TOMLINSON
Můj úžasný Freddie,
vzpomínám si přesně na ten den, kdy jsem s tebou mluvil poprvé. Byli ti čtyři roky a já jsem k tobě měl tak obrovský respekt. Dokonce ještě dnes cítím mé ulepené ruce potem, když ses objevil mezi dveřmi s tvojí tetou Lottie.
Upřel jsi na mě tvé krásné modré oči, zdvořile jsi pozdravil a roztomile ses pořád na něco vyptával. Pochopil jsem, že není šance, abych si tě nezamiloval. Ten den ses také poprvé potkal s tvým mladším bráškou Emmettem. Strávil jsi dopoledne tím, že jsi mu na zahradě ukazoval, jak se hraje fotbal. Už tenkrát, mezi vámi fungovalo, to pomyslné bratrské pouto. Bylo krásné vás vidět spolu a ještě krásnější, když se ta sourozenecká láska nevytratila ani po letech. Myslím, že ty budeš tvému bratrovi a tátovi vejvětší oporou, až tady nebudu.Když tohle píšu, máš už čtrnáct. Jsem si ale jistý, že tvůj táta ti tenhle dopis dá o mnoho let později. Určitě už jsi dospělý a já vím, že jsi vyrostl a dospěl v úžasného mladého muže a víš proč? Protože ty jsi úžasný, Freddie. Vzpomínám si na okamžik, kdy ses mi, jako jedinému, přišel svěřit se svojí první láskou. Byl jsem tolik pyšný, že jsem to byl právě já. Pamatuji si na okamžiky, kdy jsme přivezli poprvé domů Timothyho. Byl jsi z něj tolik unešený, se vším jsi chtěl pomáhat a u všeho jsi potřeboval být. Jsi nejlepším bráškou, jakého si může každé dítě jen přát. Nikdy jsi nebyl tím puberťákem, který by lezl všem okolo na nervy, svým otráveným ksichtěním, drzými poznámkami a nezájmem o všechno kolem sebe. Vždycky jsi byl pozorný a velmi rozumný chlapec se srdíčkem na dlani, který tolik miluje fotbal.
Tvé narození bylo velkým překvapením a já se musím přiznat, že pro mě to nebylo tím příjemným. Stydím se za to Frede a omlouvám se ti. Ikdyž nebylo jednoduché tě přijmout, tak jsem vděčný, že někdo takový, jako jsi ty, přišel na svět a jsem hrdý na to, že tě můžu nazývat svým synem.
Nenarodil ses mi v bříšku, jako tvoji sourozenci, ale narodil ses mi v srdci, a to je mnohem víc. Můj čas s tebou se krátí a já si nepřeji nic jiného, jak to, aby jsi byl šťastný. Zasloužíš si všechnu lásku světa. Děkuji ti, že jsi mi vstoupil do života a dovolil, abych tě poznal.Jsi úžasný, Freddie Tomlinsone, nikdy na to nezapomeň.
S láskou táta Harry xx
YOU ARE READING
Dissimulation (Larry Mpreg)
Fiksi PenggemarBritsko-Irská skupina One Direction se na přání fanoušků vrací na scénu. Vztah mezi dvěma z nich je ale více než napjatý, nevědí jak se k sobě chovat a jak se postavit ke každodennímu potkávání. Najdou si k sobě ještě vůbec někdy cestu?