2.DOPIS

550 57 2
                                    

FOR EMMETT WILLIAM STYLES

Emmette, je toho tolik, co bych ti chtěl říct a zároveň vůbec nevím kde začít.

Přišel jsi mi do života tak náhle a nečekaně, že se z toho dodnes nemůžu vzpamatovat. Když mi doktor oznámil, že tě nosím v bříšku, nemohl jsem tomu uvěřit. Bylo to něco tak vyjímečného a překvapujícího. Vůbec jsem si nebyl jistý, jestli to zvládnu. S tvým tátou jsme v té době neměli vůbec hezký vztah a já se moc bál, že budu příšerný otec. Pamatuji si jako dnes, když jsem slyšel poprvé tlukot tvého srdíčka. Nikdy jsem nic krásnějšího neslyšel. Nevěřil jsem, že je možné někoho milovat ještě před tím, než ho vůbec uvidím, ale já se do tebe zamiloval.

Den tvého narození bude navždy tím nejkrásnějším dnem v mém životě. Jsi prvním dítětem, které jsem dokázal přivést na svět a to je něco, co už nikdy nic nepřekoná. Když jsem se poprvé podíval do tvé tvářičky, která byla a je tolik podobná tvému tátovi, mé srdce se najednou zaplnilo láskou, kterou jsem do té doby neznal. Byla tak čistá a bezpodmínečná, dal bych ti cokoliv na světě, jenom aby jsi byl spokojený. Pamatuji si, jak si tvoje babička klepala na čelo, když jsem jí oznámil tvé jméno. Ale ani netušíš, jak šťastný jsem byl, že tě mám. Tak moc jsem se na tebe těšil a konečně jsi byl tady. Byl jsi ještě lepší, než jakého jsem si tě vysnil. Stal ses mým parťákem a taky největším miláčkem našich fanynek.

Jenže štěstí rychle vystřídal strach. Narodil ses slepý a já se hrozně bál, že budeš mít strašný život, že ti nedokážu dát to, co budeš potřebovat. Spletl jsem se. Tvůj hendikep tě naopak dělal ještě lepším. Byl jsi tak veselý a vnímavý chlapeček. Nemohl ses dívat na svět očima, ale díval ses srdcem a všude kde jsi byl ty, byl smích a radost. Nechápal jsem, čím jsem si tě zasloužil, ale byl jsem moc pyšný na to, že tě mám. 

Když se blížili tvé páté narozeniny, byli s jsme s tvým tátou podrobeni  té nejtěžší zkoušce. Podstoupil jsi operaci očiček, která se zkomplikovala jak mohla a my netušili, co bude dál.. Byly to strašné chvíle. Ty nejhorší jaké jsem kdy prožil a nikdy bych žádnému z rodičů nepřál tohle zažít. Ten strach z toho, že o tebe můžeme příjít je nepopsatelný. Ale ty jsi to zvládnul, protože jsi můj velký statečný bojovník. A ikdyž jsi neměl vlásky a musel jsi ještě nějakou dobu zůstat v nemocnici, tak jsi byl v pořádku a byl jsi zpátky tím usměvavým dítětem.

Ty první dny, kdy ses se vším znovu seznamoval, byly kouzelné.
Vzpomínám si, jak si poprvé potkal ženu v burce a nadšeně jsi na celou ulici volal, že vidíš velkého tučňáka. Vzpomínám si, jak ses bál chodit spát, protože sis myslel, že když budeš mít moc dlouho zavřené očička, tak znovu oslepneš. Vzpomínám si, jak jsi vypojit uprostřed koncertu klávesy ze zdroje a rozesmál jsi tím celý stadion. Vzpomínám si, jak ses pokusil s dětskou lopatičkou na písek utéct z domu na louku, protože ti táta Louis řekl, že na konci duhy je vždycky poklad. Vzpomínám si na den, kdy jsme ti oznámili, že budeš mít sourozence. Podíval ses na jeho fotku z ultrazvuku a s vážnou tváří to okomentoval, jak moc ošklivý je. Vzpomínám si když ses poprvé viděl na videu, hlasitě ses tomu smál a nemohl jsi přestat. Vzpomínám si, jak ses s vážnou tváří ptal strejdy Nialla, jestli je kokot jeho příjmení, protože o něm tak tvůj táta mluví. Vzpomínám si, kdy jsem si poprvé uvědomil, že po tvém otci nebudeš mít jen tvář, ale i všechno ostatní. Byl jsi tolik drzý a na všechno jsi měl odpověď. Na tvoje vtipné připomínky by mi ani kniha nestačila. Miloval jsem tě za tvůj humor snad ještě víc, pokud to bylo vůbec možné.

Mrzí mě, že tě neuvidím dospívat. Jsem si jistý, že z tebe vyroste skvělý muž. Tíží mě vědomí, jak moc ti můj odchod ublíží a moc bych si přál, aby tomu tak nebylo. Nechci aby ses trápil. Nikdy z tvého života úplně neodejdu, pokud to tak nebudeš chtít.

Dokážeš velké věci, Metty. Jen si musíš věřit a jít si za tím, co opravdu chceš. Uvidíš, že jednoho dne, vyprodáš Madison Square Garden a všichni budou spolu s tebou zpívat tvé písničky. Ikdyž mě nebudeš moct vidět, tak budu stát přímo v první řadě a budu znát každičké slovo z tvých textů. Byl jsi stvořený pro to, aby jsi zpíval a ať chceš nebo ne, hudba si tě vždycky najde. Už v plínkách jsi zpíval a na kytaru jsi brnkal ještě dřív, než jsi vůbec uměl chodit. Ať budeš kdekoliv, vždycky tě budu podporovat a budu stát za tebou.

Jsem na tebe hrdý a je tak těžké popsat, co pro mě znamenáš. Být tvým rodičem je nejlepší dar, jaký jsem od života dostal. Moc bych si přál, aby jsi zůstal tím drzým a srdečným klukem, jakým jsi. Prosím nedovol, aby tvůj stesk po mě, zničil všechno, co v tobě je. Smrt a nemoc patří k životu, to tak vždycky bylo a neexistuje nic, co by to dokázalo změnit, s tím se bohužel musíme naučit žít, i když to tak moc bolí...

Miluji Tě, Emmette Stylesi. Přeji si, aby jsi byl v životě šťastný..

Tvůj táta Harry xx

Tvůj táta Harry xx

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Dissimulation (Larry Mpreg)Where stories live. Discover now