NÄšKOLIK Z VÃS MI PSALO, ŽE SE VÃM 14.DÃL NEUKAZUJE TAK JAK BY MÄšL A NEJDE PŘEÄŒÃST. NEJDE MI DO NÄšJ POŘÃDNÄš UŽ ANI PSÃT, PROTO JE TADY VYDÃN ZNOVU. OMLOUVÃM SE TÄšM, KTERÃM CINKLO UPOZONÄšNà A OÄŒEKÃVALO NOVà DÃL, ALE TEN TAKY BRZY VYJDE, NEBOJTE.
VysÃlenÄ› jsem se odtáhl od záchodové mÃsy, posadil jsem se na zem a záda si zapÅ™el o studené kachliÄky ladÄ›né do Å¡edé barvy...
PÅ™ipadal jsem si jako suÅ¡ená Å¡vestka. Poslednà týden je mi opravdu hodnÄ› Å¡patnÄ›.. zvracÃm, nemám chuÅ¥ k jÃdlu, nemůžu spát, bolà mÄ› každá kostiÄka v tÄ›le, náladu mám pod psa a do toho jeÅ¡tÄ› ta nepÅ™etržitá bolest v podbÅ™ÃÅ¡ku.
Rychle jsem se naklonil nad záchod v návalu dalÅ¡Ãho zvracenÃ. SedÃm tady takhle už hodinu a opravdu se dost divÃm, že mám jeÅ¡tÄ› co zvracet. AÅ¥ už tohle skonÄÃ, prosÃm.
PodvÄ›domÄ› jsem cÃtil nÄ›Äà malé dlanÄ› na mých zádech, ale nedokázal jsem jim vÄ›novat nijak zvlášť velkou pozornost. Trvalo jeÅ¡tÄ› nÄ›jakou chvÃli, než jsem se odtáhl a podÃval se za sebe na ÄlovÄ›ka, který mi dÄ›lal uklidňujÃcà kroužky na zádech.
Louis.
ZmatenÄ› jsem zamrkal a nemotornÄ› se s jeho pomocà postavil na nohy, abych mohl dojÃt k umyvadlu a vyÄistit si zuby.
"PoÄkám na tebe v ložnici." Oznámil mi Louis a už ho nebylo. Jeho slovy mi vlastnÄ› potvrdil jeho pÃtomnost, do teÄ jsem si myslel, že jen blouznÃm z nevolnosti a horeÄky.
"Co tady dÄ›láš?" Zeptal jsem se ihned jakmile jsem Å¡el za nÃm a naÅ¡el ho jak sedà na parapetu mého okna.
"Bývá ti Äasto takhle blbÄ›?" Naprosto ignoroval moji otázka a tÃm mÄ› zaÄÃnal vytáÄet. PÅ™eÅ¡el jsem ke skÅ™Ãni tahajÃc z nà vytahný svetr, aby nevidÄ›l mé bÅ™icho a Å¡el se posadit na postel.
"TeÄ ano. Å patnÄ› snášÃm kontrakce." PokrÄil jsem rameny.
"Kontrakce?!" Vyjekl zděšenÄ›. "T-to jakože r-rodÃÅ¡?" Koktal nervóznÄ›.
"Jsou to jen pÅ™Ãpravné kontrakce. PoslÃÄci. Uklidni se." Snažil jsem se ho uklidnit.
"Za jak dlouho má být na světě?" Zeptal se po chvilce ticha.
Nad tÃm jsem jen pobavenÄ› pokroutil hlavou. Ani nevÃ, kdy se má jeho vlastnà dÃtÄ› narodit. Ubožák.
"Za tÅ™i týdny. Vypadá to ale, že to bude každým dnem." PokrÄil jsem nezaujatÄ› rameny a sledoval jak chápavÄ› pÅ™ikývl. Nechystal jsem se Å™Ãct mu o zdravotnÃm stavu dÃtÄ›te, ani o tom, že mÄ› doktor prosil, abych ho pÅ™esvÄ›dÄil k prohlÃdce zda nemá nÄ›jakou dÄ›diÄnou vadu.
"Už máš vybrané jména?" V jeho hlase jsem slyÅ¡el opravdový zájem a snažil se ignorovat hlásek v mé hlavÄ› naÅ¡eptávajÃcà mi, že je to jen pÅ™etvářka. Opravdu jsem chtÄ›l věřit tomu, že pÅ™iÅ¡el, protože se zajÃmá.
"Mám pár typů, ale ještě jsem se nerozhodl."
"Nechal jsi si Å™Ãct, co to bude?" Pozvedl zvÄ›davÄ› oboÄÃ.
"Nechal." Kývl jsem.
"A?"
"Co je ti do toho." ZamraÄil jsem se na nÄ›j. Louis na mÄ› chvÃli nechápavÄ› hledÄ›l, oÄividnÄ› bojoval sám se sebou, aby po mÄ› nevyjel.
"Fajn." ZavrÄel nakonec a chystal se k odchodu. MÄ›l jsem hroznou potÅ™ebu ho zastavit, nechtÄ›l jsem aby odeÅ¡el. Přál jsem si, aby tady se mnou zůstal alespoň chvÃli a dal mi pocit, že v tom nejsem sám.
YOU ARE READING
Dissimulation (Larry Mpreg)
FanficBritsko-Irská skupina One Direction se na přání fanoušků vrací na scénu. Vztah mezi dvěma z nich je ale více než napjatý, nevědí jak se k sobě chovat a jak se postavit ke každodennímu potkávání. Najdou si k sobě ještě vůbec někdy cestu?