92.Díl

1K 77 47
                                    

/LOUIS - O PĚT LET POZDĚJI/

Za poslední hodinu jsem byl požádán o tolik fotek, že bych to ani do rána nedokázal spočítat. Měl jsem pocit, jako kdybych se vrátil v čase, do mých mladých let, kdy byla naše skupina na vrcholu.

"Prosím vás, pojďme si rychle sednout." Zastonal Niall, když i jeho oslepil už několikátý blesk. Rychle jsem popadnul Kiaru za ruku a vedl je všechny, tím šíleným množstvím lidí, skrz arenu na naše místa.

"Potřebuji ještě na záchod." Vzpomněl si Timothy sotva jsme si sedli.

"To si děláš srandu? Nemohl sis vzpomenout, když jsme byli na chodbě?" Zamrkal jsem nevěřícně.

"Já s ním půjdu," nabídnul se Liam a hned vstával. Vzal Timothyho kolem ramen a už jich nebylo.

"Tohle je prostě neuvěřitelný." Díval se fascinovaně kolem sebe Niall a kroutil hlavou.

"Kdyby mi někdo řekl, když jsme tady poprvé vystupovali my, že tady za několik let budu sedět a dívat se na mého a Harryho syna, asi bych mu řekl, že je blázen." Souhlasil jsem a stejně jako on, se rozhlížel po celé hale Madison Square Garden. Na obrovských obrazovskách svítilo velkým EMMETT STYLES a všechny místa se začínaly pomalu plnit.

Ano přesně tak. Můj syn to dokázal a já vám slovy nedokážu vyjádřit, jak moc jsem byl hrdý. Udělal jsem všechno proto, abych mu pomohl splnit jeho největší sen. Svoji kariéru zpěváka jsem pověsil na hřebíček, vydal jsem ještě několik videoklipů, hlavně tedy společně s Emmettem a důstojně se rozloučil koncertem v Londýně. Pracuji jako textař a moc mě to baví. Metty začal nahrávat sám a šlo to všechno neuvěřitelně rychle. Fanoušci One Direction si ho vzali pod svoji ochranu a to znamenalo jediné.. jeho jméno a písničky zná celý svět.

Tohle byl jeho první koncert v MSG. Byli jsme tady úplně všichni. Rodina z Harryho strany seděla na protější tribuně, aby jsme nebudili moc pozornosti a Tomlinsonové byli někde nad námi. Tedy kromě Freddieho, ten zůstal v Anglii, protože jeho partnerka měla každým dnem rodit. Jo, vidíte dobře. Fred se ze mě chystá udělat dědečka. Když mu bylo dvacet, odstěhoval se do Doncasteru. Stal se fotbalovým trenérem dětí a dorostu pro Doncaster rovers. Asi nemusím říkat, jakou z toho mám kurva radost.

Když už jsme u těch dětí, tak i Niall se dočkal. Před rokem a půl se jemu a jeho manželce Daphne narodila holčička Isabelle. S Liamem jsme si z něj utahovali, že si ho budou všichni plést s Isabelleliným prarodičem. Strašně jsme ho tím vytáčeli. Pokud se ptáte na Liama, tak ten zůstal s Mayou a společně s jejich pětiletým synem, který dostal jméno Lewis, žijí v Londýně. Vzledem k tomu, že Liamův první syn je Bear, tak se mi dost ulevilo, že druhého nepojmenoval třeba Tiger, nebo Snake.

Bear byl členem Emmettové kapely, hrál na klávesy, takže i pro Liama byl dnešní den velká věc.

"Jsem nervozní jako pes," poznamenal Leeroy, když se vrátil s Timothym zpátky.

"Já taky." Dal jsem mu za pravdu. Cítil jsem se, jako kdybych na tu stage měl vyjít já. Přesto jak dlouho to je, se mi vracely vzpomínky do nejmenších detailů na dobu, kdy tady vystupovalo nás pět. Během hodiny se hala zaplnila do posledního místečka a na těch velkých televizích se rozjelo Mettyho úvodní video. Jakmile skončilo, rozhostilo se hrobové ticho. Chvíli jsem si vážně myslel, že Emmett ztratil odvahu a utekl. Když se z ničeho nic do černo černé tmy ozval jeho hlas. Fanoušci, nebo tedy hlavně fanynky, spustili ohlušující řev. Ze stropu se spustil kužel světla dopadající přímo na mého syna uprostřed podia.

Dissimulation (Larry Mpreg)Where stories live. Discover now