2.Díl

1.6K 104 31
                                    

Přesunul jsem na jeho tvář i svou druhou dlaň a zhluboka jsem se mu díval do očí. Probíhalo v nich tolik emocí od bolesti přes lítost, křivdu smíchanou se strachem až po.. lásku? Skutečně jsem v jeho očích viděl náznak lásky? To není možné, ublížil jsem mu kurva tak strašně moc a dělám to pořád dokola.

Byl jsem si plně vědom toho, že následujícími činy mu ublížím znovu a míře jaká se neodpouští. Ale nedokázal jsem si pomoct. Nebo možná jsem bych dokázal, ale nesnažil jsem se dost. Ten kluk mi sakra moc chyběl a alkohol proudící v moji krvi tomu vůbec nepomáhal. Naopak mi dodával na odvaze a drzosti.

Pomalu jsem přibližoval hlavu k té jeho a o vteřinu později jsem si zlehka otřel o jeho rty. Mohl jsem cítit na mé tváři jeho zrychlený dech. Zlehka jsem ho políbil na rty a to byl taky moment kdy jsme se dostali přes pomyslnou bariéru.

Líbali jsme tak jako snad nikdy. Dobře to jsem možná přehnal, ale je to už tak dlouho od našeho posledního polibku, že už si ho prostě ani nepamatuji. Dávali jsme do toho všechno, všechno co jsme neměli odvahu vyslovit. 

Strhávali jsme jeden ze druhého oblečení jako nějaké divoké zvířata. Tak strašně moc jsem ho potřeboval cítit, což boule v mých kalhotách jen dokazovala. Myslel jsem, že exploduji. Stáhl jsem z Harryho tepláky společně se spodním prádlem a on přede mnou teď už ležel v celé své kráse tak jak ho pán bůh spojil.

Harrymu se asi nelíbilo, že jsem narozdíl od něj stále oblečený. Proto to také hned napravil.

Prohlížel jsem si ho hlavovýma očima. Byl dechberoucí. Jeho tělo bylo znovu vypracované a opálené. Zdobilo ho několik nových tetování, které jsem neměl čas si prohlížet. Přitáhl si mě do dalšího polibku a já mu ho velmi rád oplácel. Musel jsem se od něj ale odtáhnout, protože jsem si musel naslinit prsty, abych jej mohl alespoň minimálně připravit. Ztrácel jsem nad sebou kontrolu, ale to přece neznamená, že mu vědomě ublížím.

Bylo mi u prdele, že u sebe nemám kondom. Stejně jsme to spolu dělali už milionkrát bez něj, tak co by se mohlo stát zrovna teď? Při pomyšlení na vzpomínky ohledně našich dřívější sexů jsem se ušklíbl. Teď když jsem ho měl u sebe mi nepřipadalo, že je to zase tak dávno.

Naslinil jsem si dostatečně dva prsty a přesměroval je k Harryho vstupu na který jsem okamžitě bez varování a čekání zatlačil. Harry na mě vyvalil oči. Nešlo to lehce, takže mě to jen utvrdilo v tom, že s nikým dlouho nespal. 

Líně jsem s nimi v něm nějakou dobu pohyboval, než mě to přestalo bavit.

"Teď budeš hodný, Harry, ano?" Naklonil jsem se k němu a věnoval mu polibek na čelo. Tiše přikývl a tak jsem se posunul trochu níž, abych do něj mohl konečně naplno vniknout. Cpal jsem se do něj zpočátku jemně, což nebylo nic na mě a tak jsem prostě nadoraz přirazil. 

Harry zavrátil oči a zaklonil hlavu s hlasitým vydechnutím. Možná si každá myslí, že když on je ten větší, mohutnější a drsněji vypadající, tak že taky on je ten, který má vždycky navrch. Není to pravda. Harold byl vždy ten jemný a citlivý. A já byl ten, co to tady řídil. Možná jsem oproti němu o dost menší a působím jako malé dítě, ale pořád jsem tady starší. Tak to vždycky bylo a vždycky bude.

Přirážel jsem do jako kdybych mu chtěl vyšukat mozek z hlavy. Dával jsem do toho všechnu frustraci která se ve mě nahromadila za ty měsíce, co jsem ho neměl. Užíval jsem si sex, který mi Eleanor dopřát nemohla ať se snažila sebevíc. Jen on mě vždy to co jsem potřeboval. 

Vyhoupl se do sedu, obmotal kolem mě nohy a já jsem nepolevoval ve svém divokém tempu. Začal mi okusovat ušní lalůček a tím mě poslal spolu se sebou na vrchol. Věděl, že to na mě zabírá. Vždycky to věděl.

Dissimulation (Larry Mpreg)Where stories live. Discover now