/LOUIS - SYDNEY/
Od naší akce s fotbalovými dresy utekla už nějaká doba. Konkrétně tři týdny. Nechal jsem všechny dlouho spekulovat a řešit mé jméno na dresu. Teprve až včera jsem uvědl věci na pravou míru. Měli jsme den volna, kvůli přesunu, takže mi to přišlo jako vhodná příležitost.
Zveřejnil jsem na instagramu fotku našich snubních prstenů, focenou v den svatby s popisem "VŠECHNO JE TAK, JAK MÁ BÝT." Mé jméno se změnilo úplně na každém mém účtu na sociálních sítích a zároveň začalo plnit všechny média. Od té doby mám také vypnutý mobil, protože to prostě vydržet nešlo.
Harry je už v patnáctém týdnu těhotenství a začínalo to být znát. Volné mikiny, které byl nucen začít zase nosit, to ale naštěstí pořád dokázaly skrýt. Dohodli jsme se s Marcusem, že turné přerušovat nebudeme. Budeme se to snažit maskovat a pokud si toho někdo všimne a je jisté že všimne, tak to jednoduše nebudeme komentovat.
Pro Harryho, při jeho rizikovém těhoteství, bylo turné čím dál náročnější. Byl unavenější a unavenější a bylo mu opravdu zle. Snažil se na sobě nedat nic znát, ale já jsem moc dobře věděl, že má bolesti. Jenže jsem mu neměl jak pomoc a to mě ubíjelo. Několikrát jsem ho přistihnul, jak si hladil břicho a křivil tvář bolestí, když si myslel že se nikdo nedívá a kamery kvůli filmu, byly vypnuté.
Dnes byl další jeden z hektických dnů, právě teď jsme byli na focení propagačních fotek k již zmíněnému filmu a večer nás čekal koncert. Naštěstí za námi přiletěla moje sestra Lottie, aby nám pomohla s Emmettem. Alespoň dokud to nejhorší neopadne a naše turné nebude zase jen o koncertech.
"Jak ti je?" Ptal jsem se Harryho ležícího na gauči s hlavou v mém klíně. Prohrábnul jsem mu jeho kudrny, zdálo se mi, že má horečku.
"V pohodě," hlesnul ztěžka, jako kdyby ho bolelo i mluvit.
"Kdyby jsi mi jednou nelhal, udělal by jsi líp." Pokáral jsem ho trochu naštvaně. Nevím proč si přede mnou pořád hrál na tvrďáka a za žádnou cenu nechtěl přiznat pravdu. Harry neodpovídal. Měl zavřené oči a užíval si můj dotek ve vlasech.
Rozhlédl jsem se kolem sebe. Chvíli jsem se díval na Liama, jak stojí před červeným plátnem a poskakuje kolem něj fotografka, která mu říkala, co má dělat. Niall seděl na dalším gauči a zíral znuděně do mobilu.
"Něco nového ve světě?" Upoutal jsem na sebe Niallovu pozornost.
"Jo.. Mám tu pár zajímavých článku, přečtu ti jejich titulky: Svatba ve One Direction, kdo do toho praštil? Nejznámější pár šoubyznysu vstoupil do manželství. Louis Tomlinson a Harry Styles jsou manželé! Dva členové One Direction originálně oznámili jejich svatbu. Louis a Harry z 1D v chomoutu, vydrží jim to? Gay pár přezdívaný Larry Stylinson manželi, bude další dítě?" Přečetl Niall všechno co se momentálně řeší na internetu a mě spadla brada až někam na zem.
"To jako vážně?" Otevřel překvapeně oči Harry a otočil se na Nialla.
"Přísahám, že nic jiného se neřeší," pokýval Ir. "Taky je už několikátý den na Twitteru v trendech #LouisStyles," dodal.
YOU ARE READING
Dissimulation (Larry Mpreg)
أدب الهواةBritsko-Irská skupina One Direction se na přání fanoušků vrací na scénu. Vztah mezi dvěma z nich je ale více než napjatý, nevědí jak se k sobě chovat a jak se postavit ke každodennímu potkávání. Najdou si k sobě ještě vůbec někdy cestu?