/HARRY/
"Jsem zpátky," křičel ode dveří Louis.
"Okay, jsem v obyváku.."Zavolal jsem na něj, tak jak mi to můj zesláblý hlas dovolil. Louis byl odvézt všechny čtyři děti k mojí máme. Včera po mém návratu z obnovených chemoterapií, jsem konečně prozradil Emmettovi pravdu. Nedá se říct, že by to vzal zrovna dobře... Nejvíc ze všeho ho naštvalo, že jsem mu to tajit tak dlouho a Freddiemu jsem to řekl, v podstatě hned. Odmítal se mnou komunikovat, nechtěl se na mě ani podívat a nakonec prohlásil, že chce k babičce.
Lhal bych, kdybych řekl, že mi to neublížilo, ale nebránil jsem mu.. Spolu s ním jsme raději poslali k mamce i Freddieho a když jeli oni dva, tak samozřejmě chtěl i Timothy. Nakonec odjeli všichni.
V domě najednou zavládl neuvěřitelný klid, ale tedy nebyl vůbec příjemný.. Tížilo mě, že nemám u sebe mé děti, když je teď čas s nimi tolik vzácný.
"Copak to děláš?" Usadil se Lou na sedačku a rozhlížel se po nepořádku kolem mě.
"Zakládám nám alba s fotkami." Vzhlédl jsem k němu ze země a ukázal mu jedno z alb. "Nechal jsem vyvolat spoustu našich fotek, ale zdaleka asi nejsou všechny." Před dvěma týdny mě napadla myšlenka, že by děti a Louis měli mít nějakou památku na dobu, kdy byla naše rodina kompletní. Věděl jsem, že by se k tomuhle Louis nikdy nedonutil. Musím říct, že to byla docela fuška, dát to dohromady. Naskládalo se mi přes dva tisíce fotek. Šílené.
"Nejsou? Podle těch stohů bych řekl, že není možné, aby to byly jenom naše fotky." Pozvedl nevěřícně obočí a natáhnul se po jedné z fotek valející se po zemi. "Ty jo, tahle je asi hodně stará co? Vypadáš na ní tak mladě." Utahoval si ze mě.
"Prosím? Já jsem pořád mladý!" Nasupil jsem se okamžitě a ohrnul uraženě spodní ret. Hned na to jsem se rozkašlal, za což jsem si vysloužil podezíravý pohled od Louise. Od včerejšího dne mě hrozně bolelo na hrudníku, v hlavě jsem měl malou kapelu mlátící do bubnů, pořád dokola mě sužovaly návaly na zvracení a byla mi neuvěřitelná zima. Připisoval jsem to následkům chemoterapie, nikdy jsem jí nesnášel dobře. Trochu jsem doufal, že se z toho vyspím a budu v pohodě, ale ráno to bylo o dost horší, jak předchozí den. Rychle jsem popadnul nějakou fotografii, abych to zamluvil.
"Podívej se na tuhle. Teprve o této se dá říct, že je hodně stará. Moc by mě zajímalo, kdo to fotil." Poznamenal jsem s nepředstíraným zamyšlením.
YOU ARE READING
Dissimulation (Larry Mpreg)
FanficBritsko-Irská skupina One Direction se na přání fanoušků vrací na scénu. Vztah mezi dvěma z nich je ale více než napjatý, nevědí jak se k sobě chovat a jak se postavit ke každodennímu potkávání. Najdou si k sobě ještě vůbec někdy cestu?