❁37❁

2.9K 203 74
                                    

//perspektywa changbina//

- Felix, ja już nie wiem co mam robić... - kontynuowałem rozmowę przez telefon - Bo z jednej strony, nie mogę mu tego powiedzieć... A z drugiej jednak... muszę.

- Ale Changbin, spokojnie, po co masz mu w ogóle o tym wspominać...

- Nie może przecież wiecznie żyć w niewiedzy... poza tym to moja wina i-

- Nie! To nie twoja wina, przestań się obwiniać.

- A jak mu to powiem, to mnie znienawidzi...

Felix westchnąłem do słuchawki, a ja zerknąłem na zegarek aby pilnować czasu.

- Słuchaj. Jak tak bardzo chcesz, to na spokojnie się spotkajcie i mu to wytłumacz. W sumie faktycznie, gorzej będzie jak będziesz to przez cały czas ukry-

- ALE JAK NA SPOKOJNIE, JAK MI SIĘ RĘCE TRZĘSĄ JAK JA TYLKO O TYM POMYŚLĘ. NIE DAM RADY LIXIE... - podniosłem trochę głos, orientując się, że kilka osób zwróciło na mnie uwagę - Słuchaj, nie mam na tyle odwagi. Co prawda, pisałem do niego i pytałem się czy wszystko okej, ale sam wiesz ze to nie wystarczy. Nigdy mi tego nie wybaczy...

- Ale-

- Albo się wścieknie i mnie zostawi... Będziemy wrogami? Jezu już na samą myśl się-

- KURWA CHANGBIN USPOKÓJ SIĘ - wrzasnął nagle młodszy, a mnie zatkało.

- Lixie... Od kiedy ty przeklinasz? - zapytałem śmiejąc się pod nosem - Dobra... Przepraszam... Trochę chyba przesadzam...

- Przesadzasz i to bardzo. Ogarnij się, mówię ci, to nie twoja wina. Nie masz z tym nic wspólnego. Powiedz mu to, ale może nie teraz. Niech ochłonie.

- Czyli kiedy?

- Może za kilka tygodni?

Wziąłem głęboki wdech, próbując sobie to wszystko jakoś poukładać w głowie.

- Okej. Masz rację... Albo...

W tym momencie usłyszałem dzwonek ze słuchawki.

- Dobra Binnie, muszę iść na lekcję. Jeszcze się zdzwonimy. Do zobaczenia jutro na zajęciach! - powiedział uroczy głos chłopaka.

- Jasne. Dzięki za wszystko Llixie. Miłego dnia - pożegnałem się i rozłączyłem.

Chwilę później również musiałem wrócić do sali lekcyjnej.

Teraz w mojej głowie istniała tylko jedna sprawa.

Ale jak na razie, nie miałem zamiaru z nikim innym się nią dzielić.









* * *










𝓼𝔀𝓮𝓮𝓽 𝓼𝓶𝓮𝓵𝓵 𝓸𝓯 𝓵𝓸𝓿𝓮  || 𝓶𝓲𝓷𝓼𝓾𝓷𝓰Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz