100. Poděkování a character ask

19 3 7
                                    

Děkuji všem, že jste to vydrželi až sem. Nevíte, jak moc si vážím vaší podpory. Mám v plánu psát pokračování Tarannell-znovuzrození, což už asi víte a taky opravit tu spoustu nepřesností a chyb, kterou jsem nadělala tady.

Otázky od: 333aria333

Pro Tarannel- miluješ Drixe?

Sice jsem si to nedokázala hned připustit, ale ano. A ani nevíte, jak mě mrzí, že jsem si to neuvědomila dřív. Všechno mohlo být úplně jinak.

Je hodně těžké žít se ztrátou paměti?

Dokud jsem nic nevěděla, tak to bylo snadné a ani potom to na mě tolik nedoléhalo. Na jednu stranu jsem totiž spoustu věcí nevěděla. Nemusela jsem třeba přemýšlet nad tím, co si bude myslet dvůr o mém chování v paláci ani o následcích. Ovšem bydlet pod jednou střechou s dvěma elfy, kteří vás znají celý život, zatímco vy o nich nevíte v podstatě nic je něco nepředstavitelného. Nevím. Asi je to individuální, ale pro mě to mělo i své výhody.

Vadí Ti že nemůžeš používat magii?

Dokud Drix a poté i ostatní nezačali magii používat, nepřišlo mi, že mi něco schází. Dalo mi to ale spoustu zkušeností a ukázalo mi to, že žít jde i bez ní. I když tedy zejména v boji je magie nesporná výhoda.

Máš ráda Sefiho?

Strašně moc. I když ho znám krátce, věřím, že z nás budou skvělí parťáci a že toho spolu ještě spoustu zažijeme.


Pro Drixe- miluješ Tarannel?

Ano a to tak moc, že to ani slovy nedovedu pořádně vyjádřit.

Byli jste před její ztrátou paměti spolu♥️?

Už to zřejmě víte, ale byli jsme pouze přáteli. Sice jsem si přál, abychom byli něco víc než to. Měl jsem ale strach z odmítnutí a nechtěl jsem ztratit ani to, co jsme měli, což by podle mě v případě, že by Tarannell mé city neopětovala pravděpodobně, taky skončilo.


Otázky od: Isan-Imladris

Ráda bych se dozvěděla více o dalším osudu Rufa a kdo to vlastně byla Liadel a co se s ní stalo.

Ruf:

Já sem se vrátil k poklidnýmu životu lovce, který sem ved předtím a zatím k sobě dom neplánuju zvát nikoho dalšího, aby mi dělal společnost. Co bych ale rád, a to se snažím překecat Freda, abysme si někde na louce postavili úly a starali se o pár včelstev. Med se totiž, jak sem zjistil, vždycky hodí. Jinak se mi občas podaří naštvat zbytek vesnice anebo navštívit svýho dlouholetýho přítele, který se sice tváří, že mě nerad vidí, ale já vím, jak to je doopravdy.

Liadel Araen Nillid je elfka, která byla součástí jedné z prvních jednotek, které se před dvaceti lety vypravily na území trpaslíků. Elfové byli poraženi a se stali se tak součástí Dorrinova experimentu, během kterého došlo k vytvoření dimenze, do kterého zavítala o pár měsíců později i Tarannell.

Během Liadelina zatčení se elfce jako zázrakem povedlo do nového prostoru propašovat i brašnu se svými věcmi. Použila ji při svém útěku od trpaslíků stejnými dveřmi, jakými uprchla Tarannell. Nebyla si ale jistá, kam dveře vedou ani jestli je to pro ni bezpečné. Prohodila jimi tedy nejdříve brašnu. Její ostražitost jí bohužel byla osudná a potkal ji stejný osud jako Eruntan a skončila ve spárech ohnivého stvoření.

I přes svůj tragický skon je však prvním elfem, který se přiblížil k úprku od trpaslíků a je tak jako ostatní padlí elfové opěvována, protože při své misi k trpaslíkům prokázala nesmírnou odvahu, houževnatost a vynalézavost. Se smrtí Dorrina se uzavřel vchod do tajemné dimenze, a tak není šance, že by se svět dozvěděl o jejích konkrétních činech, ale i přesto na ni ani na žádného jiného elfa nebude zapomenuto.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 28, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tarannell-ZapomněníKde žijí příběhy. Začni objevovat