Eljött hát a nap.
Ezen a napon kivételesen nem zavart, hogy a reggeli ki van mérve. A gyomrom olyan, kicsi volt, hogy a tea után nem is maradt hely másnak.Délelőtt átvettünk Mariettával mindent amit eddig tanultam.
Köszönések, udvarias csevegés, a táncfelkérések elfogadása, hogyan kell köszöntőt mondani. Elgyakoroltuk, hogyan fog zajlani az esemény és, hogy mikor fogok én is megjelenni.-Büszke vagyok rád Athena. Az elmúlt időben sokat fejlődtél. -Dícsért meg Marietta. Úgy tűnik ő bízik bennem és nem aggódik amiatt, hogy bármit is elrontanék.
-Azon gondolkodtam... - És ez tényleg gyakran eszembe jutott. -... Hogy apámék eljönnek-e vagy sem.
Nemtudtam milyen választ szeretnék hallani. Ha itt lesznek fogalmam sincs hogyan kellene viselkednem. Ha viszont nem, azt tudom kezelni, de nehéz megemészteni.
Marietta sóhajtott egyet és a szemében fájdalom tükröződött.
-Küldtem nekik meghívót. Amikor utoljára beszéltem velük azt mondták nem akarnak részt venni semmilyen partin vagy eseményen. Persze sose lehet tudni. De én nem reménykednék.
Kinyújtotta a kezét és bíztatóan megsimogatta a térdemet.
-Nem a te hibád, hogy a szüleid ilyenek. Ha tudnák mennyi mindenből maradnak ki. -Mosolygott rám. - Gyorsan tanulsz, keményen dolgozol és nem panaszkodsz. Kevesen ilyen kitartóak és engedelmesek ilyen fiatalon mint te.
-Szerinted nem lesz gond? - Gyerekes volt megkérdezni, de még sose voltam rendes partin.
-Én tudom, hogy bármi is történik, te a legjobbat hozod ki magadból és ez nekem elég. -Marietta szavai kicsit lenyugtatták háborgó gyomromat.
Délben sem volt több kedvem enni.
Délután pedig újabb tánc óra következett. Remélhetőleg az utolsó.
Itt is átvettük az alapokat is aztán pedig elgyakoroltuk azt a pár táncot amit sikerült kisebb botlásokkal megtanulnom.
-Hát, én mindent megettem Marietta. - Francesco egy kicsit elharapta a nagyanyám nevében az R betűt.
Kicsit udvariaskodtak egymásnak. Köszönöm hogy eljöttél meg a munkád mindig nagy becsben van tartva
A tánc óra után izzadtan elvonultam a szobámba. Pitty a házimanó már kikészítette az esti ruhámat.
Bár a nagyanyám már lassan elkészült, nekem később kell csak megjelennem a kertünkben.Engedtem a nagy kádba egy csomó-csomó vizet, tettem bele rózsa illatú fürdő habot és hagytam had ázzak. Elmerültem a vízben. Élveztem ahogy a víz játszik a hajammal.
Amikor a vízfelszínre jöttem az ajtóban állt a pici, ráncos bőrű manó.-Lassan készülni kellene. -Mondta olyan vékony hangon, hogy szinte alig hallottam.
Kikászálódtam a kádból és megtörölköztem. Mint azt előre megbeszéltük Mariettával, Pitty segít nekem elkészülni.
YOU ARE READING
Fuss, ha tudsz
FanfictionEz a történet egy fiatal boszorkány Roxforti életéről szól aki bár arany vérű, mégis mugli nevet kapott. Ám amikor a rossz házba kerül sokan cserben hagyják ezért az arisztokrata Grey nagyihoz fordul aki fenekestül felforgatja életét. Belépést nyer...