A maradék egy hét elrepült és Marietta ügyesen kijátszotta, hogy megtanítson az animágiára. Továbbra sem sikerült dönteni mivé szeretnék válni életem hátralevő részében.
A vonaton zötykölődve gondolkodtam az elmúlt heteken. Liz és Adrian jót beszélgettek a kabinban Flint pedig nem volt velünk mivel a folyosókat kellett ellenőriznie.
Volt még két hely a kabinban még úgy is ha Flintet beleszámoljuk, pedig nem valószínű, hogy a lovaskocsikig látni fogjuk.
A tájat csodáltam ami valahogy mindig megfogott. Legyen tél, ősz vagy nyár a természet mindig magával ragadott.
Nyílt az ajtó és kérdezés nélkül belépett valaki. Arra néztem és konstaláltam kivel vagyok szembe.
Oda ült ahol eddig Flint foglalt helyet. Velem szemben az ablak mellett.Nem szólt semmit. Liz próbált tovább beszélni Adrianhez, de az ő figyelmét is megragadta Malfoy.
Az ő szeme viszont egyetlen helyen pihent. Az ujjamon.
Mariettánál kaptam pár levelet tőle. Többek között olyanokat, amiben arra kér vegyem vissza a gyűrűt.
Most sem volt az ujjamon. De nem volt szívem otthon hagyni, ilyen távol tőlem, ezért a bőröndömben pihent az altatós tasak mellett.
Némán utaztunk. Furcsa volt így látni Malfoy-t.
-Hol hagytad Crabbe-t és Goyle-t?
-Azt hiszem valami elsős Hugrabugossal szórakoznak.
Elhúztam a számat és rossz szokásom szerint az ujjamhoz nyúltam, hogy megforgassam rajta a gyűrűt, de félúton elhalt a mozdulat. Mikor eljutott az agyamig, hogy nincs rajtam. Nem is akarom, hogy rajtam legyen.
Előszedtem egy kisebb táskámból a füzetemet és rajzolgatni kezdtem.
Inkább csak firkák voltak ezek.Végül a lap aljára odaírtam pár szót. Kitéptem és a zsebembe tettem.
Amikor megérkeztünk már mindannyian az uniformisban voltunk és arra vártunk, hogy leszállhassunk. Sötét volt már. Liz és Adrian mentek elől. Malfoy nem arra indult volna amerre mindenki más. Finoman megfogtam a vállát. Nem mondtam semmit csak kivettem a cetlit a zsebemből és odaadtam neki. Aztán mintha mi sem történt volna, elfordultam és követtem a barátaimat.
Bepaszíroztuk magunkat a kocsik egyikébe és elindultunk az iskola felé. Flint is becsatlakozott menet közben. Éppen Crabbe és Goyle esetét mesélte. Nem igazán voltam beszélgetős kedvemben és ez fel is tűnt a többieknek, de nyugton hagytak.
Odabennt még álltak a karácsonyfák.
Az eddigi csendet az emberek moraja váltotta fel. Minden asztal tömve volt diákokkal. A mi asztalunknál is sokan ültek. Mindenki vidám volt. A téli eseményeket mesélték. Ajándékokat mutogattak egymásnak vagy kirándulásokról regéltek. Nem sokan maradnak idebennt a karácsonyra.
YOU ARE READING
Fuss, ha tudsz
FanfictionEz a történet egy fiatal boszorkány Roxforti életéről szól aki bár arany vérű, mégis mugli nevet kapott. Ám amikor a rossz házba kerül sokan cserben hagyják ezért az arisztokrata Grey nagyihoz fordul aki fenekestül felforgatja életét. Belépést nyer...