Ékszerek

767 48 1
                                    

A következő napokban bár esett az eső és fújt a szél, mikor eltudtam szakadni Mariettától megpróbáltam visszatalálni az erdőben a pavilonhoz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A következő napokban bár esett az eső és fújt a szél, mikor eltudtam szakadni Mariettától megpróbáltam visszatalálni az erdőben a pavilonhoz.

Órákat sétáltam, a cipő feltörte a lábam, és sokszor legalább egy étkezés kimaradt a kutatás miatt, de nem találtam a helyet.

A fák ugyan olyanok voltak mint előtte és egyetlen jelét se láttam semmiféle szobornak vagy pavilonnak.
Még a csörgedező patakocska sem mutatta magát az erdő egyik részében sem.

Sokáig hallgattam az erdő zaját, de víz csobogása semerről sem jött.

-Keresed a helyet? -Kérdezte Marietta az egyik este amikor újra mocskos cipővel jelentem meg és csatakos hajjal.

-Igen. - Kár lenne tagadni. Szürke szemei valahogy mindent kiszúrtak és kezdem úgy érezni sokszor maga a ház árul el. - De semmi jele. Még a patak se folyik semerre.

Nem is titkolta a mosolyát.

-Én mondtam hogy az az erdő trükkös.

Inkább nem mondtam semmit. Szó nélkül hozzá láttam a vacsorámhoz.

-Holnap újra elutazom. Tudom, hogy a szülinapod lesz, de halaszthatatlan a dolog. Cserébe viszont áthívtam hozzád Elizabeth-et. Együtt tölthetitek a napot.

Elizabeth gondolatára kicsit felvidultam. Ki is verte a fejemből azt a kellemes kis helyet az erdőben.

Már egy hete hogy nem jött és máris hiányzott nekem.

-Arra gondoltam, mivel holnap nem leszek itt átadom ma az ajándékodat.

Felém tolt egy dobozkát az asztalon.
A krémszínű díszdoboz a Mariettánál megszokott kék színű szalaggal volt átkötve.

Óvatosan kibontottam és ott lapult egy gyönyörű fülbevaló.

Nem az egyszerű igazgyöngy amire számítottam, hanem egy kacskaringós  fehérarany ékszer.

-Ez nagyon szép, köszönöm. -Le se vettem a szemem az ékszerről. Még sosem láttam ehhez foghatót.

-Próbáld meg milyen. Kíváncsi vagyok hogy áll. - Biztatott Marietta.

Így hát kivettem az ékszert a dobozból és betettem a mostani egyszerű gyermek fülbevaló helyére amit még anyám adott nekem.

Bár én nem láttam hogyan áll, a nagyanyám szeme mindent elárult.

-Csodálatos. - Mondta nekem. És én úgy is éreztem magam. Csodásan.
Egy lépéssel közelebb ahhoz, hogy olyan kecses és elegáns nő legyek mint Narcissa.

Fürdés előtt jól szemügyre vettem magam a tükörben.
Barna hajam közül fényesen csillogott ki az új elegáns darab.

Nagyon tetszett.

Fuss, ha tudszWhere stories live. Discover now