-Neee! -Vetődött Malfoy a barna bogár után, de már késő volt. Az a földön landolt.-Mit nyalábolod azt az undorító bogarat? -Förmedtem rá, hiszen nyilván még egy ilyen alantas lénnyel is jobban törődik mint velem...
Gyorsan felszedte a bogarat, a tenyerébe zárta aztán elindult egy terem irányába. Én pedig követtem.
Beérve a terembe magunkra csuktam az ajtót és legnagyobb meglepetésemre az az undorító bogár, az a visszataszító kitinpáncélos förmedvény átváltozott. És ahogy változott már tudtam, hogy hibát követtem el.
A kitin páncél bőrré alakult, a sok lábból csupán kettő maradt meg, csápok helyett szőke haj omlott alá és pár pillanat múlva velem szemben állt nem túl kellemes arckifejezéssel Rita Skeeter. Az a híres újságíró akivel Pansy és Malfoy olyan kellemesen elcsevegett közösen... De a féltékenységnek itt nem volt helye.
-Baja esett Miss Skeeter? -Rohantam azonnal hozzá. -Bocsásson meg nekem, én nemtudtam. -Kezdtem bele a sűrű bocsánat kérésbe, de Rita a fejét fogva legyintett.
-Hagyd csak drágám, ilyen ez a sajtós állás.. Nem te vagy az első. -Lapogatta a fejét és nézte nem-e vérzik.
-Ha gondolja esetleg megtudom nézni mennyire komoly. Már egy éve vagyok felcser Madam Pomfrey mellett. -Ecseteltem.
Rita Malfoyra nézett aki bólintott.
-Legyen. -Odatereltem egy asztalhoz és leültettem rá. Megnéztem a fejét, de azon nem látszott sérülés. Azt mondta nem szédül szóval csak annyit tudtam neki mondani, hogy el fog múlni...
Rita visszaváltozott a barna bogárrá és visszamászott Malfoyra. Próbáltam nem fintorogni az ízeltlábúra, de Malfoy már nyilván ismeri minden arckifejezésemet.
-Erről nem beszélhetsz senkinek.
Talán, ha Rita nem nézett volna szénfekete szemekkel Malfoy ingéről, megkérdezem tőle, hogy és mégis ki tart vissza?! De így, a szemek kereszttüzében nem tudtam ezt válaszolni.
-Nyugi... Tartom a szám. -De nem akartam még hosszabbra húzni ezt az amúgy is kellemetlen beszélgetést szóval kimentem az ajtón és kettesben hagytam Malfoyt a kis bogarával.
Vasárnap lévén nem kellett órákra sietnem ezért mérgemben kisiettem az iskolából. Repülni akartam, hogy kicsit kikapcsoljam az agyam, de az udvar még úgy is tele volt emberekkel, hogy a tél ugyancsak megérkezett.
A Durmstrang diákjai megszokták a telet, ezért még most is kabát nélkül tornáztak vagy sétálgattak idekinnt ami a lányokat ugyancsak vonzotta így hát mostanság mindig akadt ember az udvaron. Ráadásul a Beauxbaton diákjainak is idekinnt volt a sátra.
Annak ellenére, hogy tudtam, nem szabadna mégis meg kellett tennem. Valahová el kell bújjak, hogy átváltozhassak.
Még egyszer szétnéztem, nehogy valaki észre vegyen aztán berohantam a tiltott rengetegbe.Nem akartam én mélyre menni, csak annyira, hogy már ne legyen feltűnő az átváltozás. Az egyik fa mögé bújva már alakultam is. A ruha belém olvadt, bőrömből tollak nőttek, csontjaim megkönnyebbültek a súlyuktól.
Pillanatokon belül madárrá alakultam és nagyokat csapkodva a szárnyammal emelkedtem fel. Ez a legnehezebb része a repülésnek. Felemelni a tested ott ahol még nem kap alád a szél.Lassan elhagytam az erdőt és az iskola felett repkedtem. Megnéztem a magasból a Durmstrang hajóját, elrepültem a környező falu felett aztán vissza az iskolához. Végül a kedvenc helyemen telepedtem le. A csillagvizsgáló torony tetején. Innen csodás a kilátás.
YOU ARE READING
Fuss, ha tudsz
FanfictionEz a történet egy fiatal boszorkány Roxforti életéről szól aki bár arany vérű, mégis mugli nevet kapott. Ám amikor a rossz házba kerül sokan cserben hagyják ezért az arisztokrata Grey nagyihoz fordul aki fenekestül felforgatja életét. Belépést nyer...