Másnap úgy keltem mint aki a földön aludt. Úgy tűnik Liz éjjel nem találta a helyét. Az ágyon valami teljesen kitekeredett pózban kelt fel. Én viszont úgy aludtam mint a bunda. Észre se vettem, hogy Liz egyik lábfeje a hasamat nyomja.
Elmentünk reggelizni aztán a délelőttöt azzal töltöttük, hogy kibeszéltük a többieket.
-Ugye nem aludtál rosszul mellettem? - Kérdezte Liz.
-Ugyan... Pansy horkolása után az hogy forgolódsz semmi. - Legyintettem le.
-Na mesélj. Most úgy se hallja senki, milyenek a csapattagok? - Nyomtam el egy mosolyt.
-Ó... Hát Flint nem nagyon hagy minket beszélgetni, de azért a harmadik hajtóval néha van időnk pár szót váltani. - Kicsit belepirult, ahogy ezt mondta.
-Naaa... Örülök, hogy simán beilleszkedsz közéjük. - Mosolyogtam.
-Hallottad, hogy Malfoy azt hangoztatja ő az utód? - Terelte a témát más vederbe.
-Hát persze. A folyosókon is terjeszti... Dehát biztosan nem az. Mindkét támadásnál láttam. Másképp pedig hogy csinálta volna azokat a szörnyűségeket? - Morfondíroztam.
-Igazad van. Ráadásul amennyire utálja Potterékat biztos őket támadná először. - Mutatott a lényegre.
Amikor eljött az ebéd ideje mindketten újra összeszűkült gyomorral álltunk neki az ételnek.
Az ebéd után pedig lassacskán eltüntünk a szobáinkban.
Elizabeth is "kapott" egy házimanót aki segített neki a készülődésben.Én újra elmerültem a habos fürdőben és közben kifele néztem a nagy ablakon.
Mivel a legközelebbi szomszéd is valószínűleg kilóméterekre van így nem aggódom az üveg miatt, de persze itt nem szimpla ablak van.
Én sértetlenül láthattam a kinti fagyott világ minden részletét. Viszont valahányszor kívülről lestem fel a szobám ablakára, ahol a fürdő ablaka kellene legyen itt tömör fal látszott.
Játszottam sötét barna hajammal a vízben amikor megjelent Pitty.
Tudtam mit jelent az, hogy itt van. Vége a játéknak. Ideje készülődni.
Mivel télen hamarabb lement a nap így a parti is hamarabb kezdődött mint nyáron.
Megszárítkóztam aztán törölközőbe tekerve kiültem az ágyamra.
Nedves hajamból csepegett a víz és pillanatok alatt elillant a fürdő melege.
Pitty előhozta a ruhámat. Mivel ő túl kicsi lett volna ahhoz, hogy hozza magával, mivel a földön húzta volna, ezért maga után lebegtette azt.
Először a hajammal kezdett valamit.
Finoman kifésülte nedves, kócos hajamat apró kis ujjaival. Aztán megszárította.
Elegáns kontyot formált a hajam java részéből. Pár szálat pedig kihúzott, hogy keretezze az arcomat.
Ezeket a szálakat feltekerte az ujjára és ahogy leengedte nagy loknikban hullott alá.
YOU ARE READING
Fuss, ha tudsz
FanfictionEz a történet egy fiatal boszorkány Roxforti életéről szól aki bár arany vérű, mégis mugli nevet kapott. Ám amikor a rossz házba kerül sokan cserben hagyják ezért az arisztokrata Grey nagyihoz fordul aki fenekestül felforgatja életét. Belépést nyer...