Puff.
Összerándultam és felébredtem álmomból, de nem egészen tudtam mire kelhettem fel. Sötétség vett körbe, de persze ez nem jelentett semmit, mivel a függönyök az ágyam körül el voltak húzva és a tó fenekén volt a hálónk.
Puff...
Felugrottam az ágyból a hangra és elrántottam a függönyt az ágyam körül. Erőltettem a szemem, hogy lehetőleg minél hamarabb tűnjön el a homály előle. A pálca is a kezemben volt már, készen a támadásra, ha bármi történne.
Morgás.
A zaj irányába néztem és a pálcámmal megvilágítottam mi van ott.
Egy elszabadult szörnyek szörnyű könyve... Remek.Amikor csillapodott a szívverésem átnéztem a többiek ágyára.
Liz még aludt. Őt szerintem az se ébresztené fel, ha valaki betörne és elrabolná.-Megijedtél egy könyvtől? - Horkantott fel Pansy és látszott, ő is csak most ébredhetett mert rövid haja hátul pontosan úgy állt ahogy a párnáján terülhetett szét percekkel ez előtt.
-Ne nevess, te is előkaptad a pálcád. - Mutattam a kezére. Összeszedtem magam és kimentem a klubhelyiségbe teáért és mivel elég kipihentnek éreztem magam ránéztem az órára is.
Bár még korán volt, már nem annyira, hogy ne legyen vége a takarodó idejének.
A teám után visszamentem a szobába és csendesen felöltöztem a szokott hétköznapi ruhámba. Majd szépen kimentem a nagy terembe hátha van már reggeli.
Nem sokan voltak az ebédlőben. Gyakorlatilag szinte senki. Szépen lassan elfogyasztottam a reggelimet aztán vártam, hogy teljen felettem az idő, bennt a klubhelyiségben.
Mikor elég sokan felkeltek, többek között Liz is, berontottam a szobánkba és össze szedtem mindent ami az aznaphoz kellett.
Lizzel elindultunk a bájitaltan óránkra.
Már bőven kipakoltam mindent a teljesen üres padomra.
A tavalyi évben megbüntetett minket Piton és azóta a hátra lévő években Malfoy mellett kell ülnöm, de ő még mindig nem jött vissza a gyengélkedőről,szóval egész nyugodtan elfoglalhattam az egész asztalt.Éppen belekezdtünk volna az órába amikor nyílt az ajtó és a padtársam lépett be rajta. Elkerekedett szemmel figyeltem amint közeledik a padunk felé és közben odébb húztam a dolgaimat.
-Elnézést a késésért, professzor. - Szólt Malfoy, aki még mindig elég rosszul nézett ki. Bár a kötés a karján már nem bűzlött a krémtől, még mindig egy széles kendővel volt felkötve a nyakába. Piton természetesen elnézett a késése felett és belekezdett az órába amíg Malfoy kipakolt mellettem.
-A mai órán egy újabb bájitalt készítünk el. Minden lépés a táblán van. Óra végén megnézem, ki mire jutott.
Nem kezdtem azonnal munkába. Egy darabig lekötötte a figyelmemet Malfoy, ahogy egy kézzel pakolgatja elő a dolgait.
YOU ARE READING
Fuss, ha tudsz
FanfictionEz a történet egy fiatal boszorkány Roxforti életéről szól aki bár arany vérű, mégis mugli nevet kapott. Ám amikor a rossz házba kerül sokan cserben hagyják ezért az arisztokrata Grey nagyihoz fordul aki fenekestül felforgatja életét. Belépést nyer...