Alig vártam a másnap délutánt. Már előre láttam magam előtt Malfoy fejét.
A délelőtt a szokásos csendben telt. Délután pedig rúnafejtés következett ahonnan majd az edzésre megyünk.
Az óra eleje a szokott pusmogásokkal volt tele ami most éppen, ha jól hallottam Potterről szólt, bár nemtudtam miért. Csendben fejtegettem a szövegeket. Már megint. Ennél unalmasabb órát nem is választhattam volna. Flintnek igaza volt. A mugli tanulmányok még lehet hasznosabbak is...
De már késő.
-Nagyon csendben vagy. -Zavart meg Malfoy. -Feladtad végre?
Megforgattam a szemem, de nem válaszoltam. Attól mert unalmas ez az óra nekem még jól kell teljesítenem.
-Ez egy újabb csapda? -Nézett szét maga körül, mintha valahonnan leteríthetné egy háló vagy hasonló.
-Malfoy... Ha hiszed, ha nem... Én igazán igyekeznék itt. -Azzal visszafordultam a lapomhoz.
Egy darabig csendben volt, de mivel valószínűleg már végzett a feladatával és már unta az órát így tovább nyaggatott.
-Tudod, azt hittem makacs vagy, gondolhatod mennyire nehéz elfogadni, hogy ilyen könnyen feladod, mikor tegnap reggel még elvarázsoltál egy diákot aki... A gyenge hasonmásom lehetne. -Az állát a tenyerébe támasztotta és így vizslatott.
Felsóhajtottam.
-Tudod mit Malfoy? Igazad van. Rettentő makacs vagyok és most is az ajtó mögött vár egy újabb csapda. Látod azt a lányt ott? -Mutattam Jasmine-re mire odanézett és bólintott. - Ő az egyetlen aki nincs benne a tervbe. Mindenki be van avatva és arra vár, hogy a nagy Draco Malfoy-t átvágja.
A hangomból csak úgy sütött a szarkazmus. Bolond lett volna, hogy elhigyje amit mondok, de ez után végre csendben maradt. Az óra végén felálltam és magam mögött hagytam ő pedig figyelemmel követte ahogy kimegyek mintha amiket mondtam volna a csapdáról valós lenne.
A klubhelyiségben össze szedtem Malfoy mezét amit még nem adtam neki vissza én pedig magamra vettem a szokott melegítő nadrágot meg egy vastag pulcsit és elindultam a pálya felé.
A többiek még nem érkeztek meg szóval helyet foglaltam az egyik padon. Szokás szerint Flint volt az első aki megérkezett és miután átöltözött megbeszéltük a mai edzés folyamatát. Menet közben megjött Adrian és Liz is. Meg még Montague az őrzőnk aztán pedig jött a triónk. Crabbe és Goyle, köztük pedig Malfoy.
Amikor közelebb értek átadtam Malfoynak a tisztára mosott dolgait aztán hátráltam.
-Flint, nekem is kelleni fog egy seprű ezekhez a feladatokhoz. -Mondtam mikor már eltűntek az öltözőben.
-Használhatod az enyémet. A ti feladatotok most fontosabb a többieket pedig innen is tudom irányítani. -Kihozta a seprűjét és átadta nekem. Lizre mosolyogtam aki már várta mi lesz.
YOU ARE READING
Fuss, ha tudsz
FanfictionEz a történet egy fiatal boszorkány Roxforti életéről szól aki bár arany vérű, mégis mugli nevet kapott. Ám amikor a rossz házba kerül sokan cserben hagyják ezért az arisztokrata Grey nagyihoz fordul aki fenekestül felforgatja életét. Belépést nyer...