Igaz Szavak

803 53 1
                                    

Amikor visszatértünk a Roxfortba az élet a szokásos módján folyt tovább

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Amikor visszatértünk a Roxfortba az élet a szokásos módján folyt tovább.

Tanulás, edzések, órák közötti pusmogások.

Az egyetlen különbség az volt, hogy elhatároztam magamban, itt az ideje kibékülni Flinttel.

Viszont valahányszor láttam valami fontos dolga volt amiben nem akartam zavarni vagy egyszerűen nemtudtam hogy kezdjek bele a mondandóba.

Lizzel mindenhova egymással mentünk.
Minden edzésüket megnéztem, és ő is mindig elkísért a könyvtárba.

Ezen kívül inkább nem mentem sehova nehogy Flint megint valakit utánnam rángasson.

Úgy nézett ki, megint visszaállnak a dolgok a rendes kerékvágásba, bár a rejtély nem oldódott meg.

Kicsit lazábbra vettük a dolgokat Lizzel. Mivel én még nagyon fáztam az edzések alatt ő pedig sokszor szívesebben töltött volna időt a klubhelyiségben így néha elváltunk egymástól.

Akkor is így tettünk mikor megtörtént a baj.

Az iskola elég kietlen volt mivel a griffendéleseknek volt meccsük, de azért elvétve akadtak emberek idebennt is.

Liz szólt nekem, hogy elmegy a könyvtárba valami beadandó miatt. Én pedig azt mondtam követem majd kicsit később, csak előbb megnézem nekem mik kellenek.

Átnéztem minden tantárgyamat és össze írtam miket kell keresnem.

A papírral a kezemben indultam útnak pár perccel később.

A szokásos borzongás rázott át ahogy egyedül haladtam a könyvtár felé a kihalt folyosókon.

Egyetlen hang sem hallatszott sehonnan.

Bekanyarodtam az utolsó folyosóra ahonnan már látni lehetett a könyvtár vastag fa ajtaját, de megtorpantam és elsikítottam magam.

Két test feküdt a földön kimerevedve. Az egyik Hermione Granger volt.
Göndör fürtjei között látszott ijedt arckifejezése, tovább pillantottam és az én ártatlan apró Lizem feküdt Grangertől nem messze.
Halálra rémült kerek szemei ijesztően hatottak.
Mintha belefagytak volna a mozdulatba.

A sikításomra hamarosan közeledő léptek feleltek és pár ember jelent meg mellettem.

McGalagony a szája elé kapta a kezét.
Piton óvatos fintorral nézett le az újabb áldozatokra mellettük pedig Draco dugta át a fejét, hogy láthassa mi történt.

Nemtudtam megszólalni. Letérdeltem a barátnőm mellé és megszorítottam a kezét, de az nem mozdult. Még a szeme sem rebbent.

A hátam mögött Piton máris sorrolta az instrukciókat. McGalagony szóljon az egészségünyi szárnyra, hogy vitessék el az áldozatokat aztán szóljon Potteréknek mi történt, Piton indult volna Dumbledore-t értesíteni a történtekről, egyeztetni a következő szigorításokról.

Fuss, ha tudszTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon