A karácsonyi szünetig már csak pár nap volt hátra, a professzorok azonban továbbra sem lazítottak az órákon. Folyton azzal magyarázták, hogy az OWL vizsgák nagyon nehezek és le vagyunk maradva, több gyakorlásra van szükségünk, pontosságra.
Az egyetlen tantárgy amiből nem siettük el a dolgokat a sötét varázslatok kivédése tantárgy volt ahol továbbra is csak a könyv lapozgatása volt a feladat.
Felettéb aggasztó volt a dolog így a tél közepén hiszen a vizsgán nyilván lesz gyakorlat is ahol majd be kell mutatnunk a tanultakat, de így hogy csak olvastunk róla nagyon gyengének látszott az oktatás.Az év elején Granger meg Potter próbálták megtörni Umbridge monotonságát és lázadoztak ellene, de bármi is történt feladták és hamarosan úgy jöttek-mentek az órán mintha semmi furcsa vagy kivetni való nem lett volna vele.
Nyilván beletörődtek abba amit mi már tudtunk jó rég.
Umbridge-et nem lehet megtörni. Vagy legalábbis nem pár ilyen beképzelt taknyos fogja.Az órák így ott lassan teltek. Amikor úgy tűnt Umbridge teljesen beletemetkezett a saját olvasni valójába a könyvemre egy papír madárka hullott hangtalanul.
Gyorsan az asztal alá kaptam és próbáltam hallkan bontogatni.Karácsonykor barangolunk az erdőben.
D.Malfoynak megvolt a maga stílusa,de azért értékeltem az igyekezetét. Tudta jól mennyire imádom az erdőnket, és azt is sokat mondtam mennyire várom már, hogy haza menjek. Biztos jobbá akarta tenni az otthon töltött időt.
Malfoy felé néztem aztán mikor elkaptam a pillantását bólintottam, ha esetleg a beleeggyezésemet akarná kérni tudja, hogy felőlem rendben van.
Liz is sokat kérdezősködött a téli bál után.
-Megint ott kéne, hogy aludjak. Már olyan régen volt ilyen csajos esténk... -Gondolkodott hangosan Liz egy este a szobában. Pansy már nen bírta tovább és kiment. Biztos zavarta, hogy ő sosincs meghívva. A fontos réteg mindig ott van. Vagy legalábbis kap meghívót.
-Gyere át előtte való nap és akkor együtt is tudunk készülődni meg majd hazamenni is ráérsz. Ilyenkor úgysem kell besegítened a boltban ugye? -Mondtam neki lazán.
-Hát jólvan.. Marietta nem mondta mi lesz a téma? Nemtudom milyen ruhát csináltassak.
Marietta nem mondott semmit. Gondoltam magamban. De ezt nem mondhattam. Ha megtudja, hogy Marietta ősz óta egy betűt sem írt nekem, Liz rögtön tudni akarná mi zajlik itt én pedig semmit sem tudnék neki mondani.
Gyorsan ki kellett valamit találnom.-Azt hiszem valami olyasmit írt, hogy jeges hold estély lesz. Nemtudom oda milyen ruha kellene. Szerintem én valami kéket veszek fel. -Hazudtam gyorsan.
Egy darabig csend volt, már kezdtem azt hinni Liz szagot fogott, de aztán felpattant az ágyáról és a szekrénye felé vette az irányt. Kikapott belőle egy testhez álló fehér szűk, pántos ruhát, a vállfa vállán szürke bunda lógott még és ahogy a szoba üvegfalain át bejött némi fény láthattam, hogy a ruha kékes csillámporral van beszórva.
-Szerinted ez jó oda? -Emelte meg a ruhát Liz.
Eltátott szájjal ültem fel én is.
-Liz, minek van ez itt nállad? -Faggattam a barátnőmet aki azt hiszem elpirult.
-Arra gondoltam, ha Adrian újra randira hív... Jó ha van nállam valami csinos. -Ahogy beszélt zavartan igazgatta a ruhát a vállfán.
Kicsit kezdtem megsajnálni. Nyilván arra számított, hogy lesz valami romantikus randijuk, és ez látszólag nem következett be.
YOU ARE READING
Fuss, ha tudsz
FanfictionEz a történet egy fiatal boszorkány Roxforti életéről szól aki bár arany vérű, mégis mugli nevet kapott. Ám amikor a rossz házba kerül sokan cserben hagyják ezért az arisztokrata Grey nagyihoz fordul aki fenekestül felforgatja életét. Belépést nyer...