Éjfél

680 51 2
                                    


A bál ideje is eljött. Már jó előre kiküldtem a meghívókat mindenkinek. Természetesen most is mindenki visszajelzett, hogy eljön szóval már vártam az estét.

Annak ellenére is vártam az estét, hogy megkezdődik a küzdelmem az animágia varázsával. Mivel a bált mindig úgy időzíti a nagyanyám, hogy az hold töltekor legyen. Egyszer még régebben megkérdeztem tőle miért van ez mire csak annyit mondott, hogy holdtöltekor csupa varázslatos dolog történik.

Az ágyam alá rejtettem a fiolát a benne levő összetevőkkel amihez mostantól hozzá sem nyúlhatok... Még csak nem is gondolhatok rá hogy egyáltalán ránézzek a következő egy hétig. A művelet nehezebb részéhez pedig már beszereztem a levelet. Ennek a különleges fának a levelét egy teljes hónapon át a számban kell majd tartanom. Nem nyelhetem le, nem köphetem ki, nem eshet ki a számból... A levelet jól látható helyre, az asztalomra helyeztem.

Még az előtt el akartam készülni, hogy Liz megérkezzen. Sajna mivel Liz a mai napon is segít a szüleinek, így csak késő délután fog megérkezni és ahhoz, hogy őt is előkészítse Pitty a házimanó nekem időben el kell készülni.

Reggel kiválasztottam a ruhámat. Úgy döntöttem most zöldet fogok viselni mivel az még sosem volt rajtam. Vékony pántja volt a ruhának és egészen halovány árnyalata. A szoknya térd alá ért ahol a szegélyét rózsaszín bazsarózsák díszítették. Kerestem hozzá egy kényelmes bézs cipőt és reméltem Pitty-t nem ihleti meg ez a szett, hogy valami erdei boszorkát csináljon belőlem.

Délután lefürödtem szokás szerint és vártam mit művel belőlem Pitty.

Hajam végét begöndörítette és csattokkal úgy tűzte, hogy mindig csak a bal oldalamon omladozzanak a fürtök. Szememet a bazsarózsák rózsaszínére festette és sötét fekete vonalat húzott a szempilláim tövéhez. Pilláimat szén feketére festette és meghosszabbította, ajkamra pedig egy kevés fényt tett. Szépen lebarnult arcomra pakolt egy kevés természetes pirt és késznek nyilvánított.

Amikor elment keresnem kellett egy helyet a levélnek amit éjfélkor a számba kell majd tennem. Sajnos jobb hely nem akadt ezért a melltartómba rejtettem el. Csak sikerül feltűnés mentesen kivennem.

Liz nagyjából délután öt óra körül érkezett. Az elmúlt hónap alatt sokat nőtt a haja amitől érettebbnek tűnt. Ő maga viszont ugyan olyan alacsony maradt amit én már egyáltalán nem tartottam szokatlannak. Elvezettem, hogy nyugodtan válogathasson a ruhák között majd mikor megtalálta a neki tetsző darabot, hagytam hogy Pitty őt is a kezei közé vegye.

Amikor elkészült csodásan festett. Elegáns barna ruhája a testéhez tapadt amitől én tűntem mellette kislányosnak. Arany varrások szelték át a ruhát több irányból is és titkon kicsit sajnáltam amiért nem az én kezembe akadt a darab, de örültem hogy végre ő is megtalálta a hozzá illő ruhát. Sminke a ruhával ellentétben egyszerű volt a haját pedig pitty, hogy dúsabb legyen sűrűbb és apróbb göndör fürtökbe varázsolta, mint az enyémet.

Amíg várakoztunk, hogy ne mi legyünk az elsők a teremben kibeszéltük az eddig történteket amik esetleg kimaradtak egy-egy levélből.

-Szóval mostmár akkor jobban megy a sakk? -Csipkelődött Liz.

-Azért téged még mindig nem vernélek el. -Mentegetőztem. -Na de mesélj inkább Adrianről miujság vele?

-Hogyhogy miujság? Neked nem küld leveleket? -Húzta össze szemeit.

-Ja hát ő... Deee csak elég ritkán. -Nem akartam elárulni, hogy Adrian minden levelében Lizről beszél vagy róla kérdez így Adrianről magáról szinte semmit sem tudok. Főleg, hogy ezek a levelek is alig ha kéthetente jönnek.

Fuss, ha tudszWhere stories live. Discover now