A napok teltek és bár senki sem akarta elhinni, hogy feladtam mégis ez történt.
Malfoy még egy darabig került nehogy megint megpróbáljam sarokba szorítani és valahogy kihúzzam belőle a titkait, de mikor rájött, hogy nem keresem ezt a tevékenységét is elhagyta.
Az utolsó edzésemre készülődtem, hogy ezúttal Malfoy tudja gyakorolni rajtam a cseleket. Előre felkészültem, hogy a legtöbb fájni fog és Madam Pomfrey is már inkább előre adott nekem egy saját adagot a főzetből ami elűzi a megfázást.
Szokás szerint felvettem a rétegeimet. Aztán kiindultam a pályára, máris fáztam.
Ezúttal nem akartam elsőként érkezni szóval már mindenki rám várt.-Na kezdjünk bele mielőtt megfagyok. -Elvettem Flint seprűjét a kezéből aztán el is indultam.
Flint megforgatta a szemét aztán elengedte a cikeszt.
-Ne feledd Athena, most téged cseleznek ki. Ne tegyél keresztbe!
Hát így is tettem.
Hagytam had gyakorolja rajtam Malfoy a különböző lökéseket, átforgásokat és megkerüléseket.A legtöbb ütődést kivédte a könyök- és lábszárvédő, de a torna végére így is éreztem, hogy néhány helyen lesznek foltjaim. Leszálltam, átadtam a seprűt Flintnek aki bevitte a helyére és elindultam Lizzel az iskolába.
A gyűrű megintcsak meleg volt az ujjamon, de próbáltam nem törődni vele. Majd Marietta segít rajtam. Vagy ha ő nemtud hát a sors otromba fintora hogy a Malfoy kúria a szomszédunkban áll.
Ezekkel a gondolatokkal vészeltem át a heteket december közepéig. Amikor is újra vonatra szálltunk és hazautaztunk.
A bőröndök zötykölődtek a tartókon és a táj gyorsan suhant el mellettünk. Engem pedig hidegen hagyott minden alkalom amikor a gyűrű valamilyen oknál fogva megint melegedett. Hamarosan úgyis lekerül rólam vagy így vagy úgy.
Az állomáson még visszaszóltam Liznek, hogy a karácsonyi bálunkon várom őt is aztán Mariettával karbafonva elhopponáltunk a birtokunkra.
Most is egy legalább 20 perces séta kellett mire a birtok széléről megláttuk végre a házat közben pedig Marietta faggatott arról, hogy hogyan telik az év. A jegyeim érdekelték a legjobban meg az órákon való teljesítményem. Minden amit tanultam. Hogy milyen jól haladok, mik a gyengéim, mennyi időt töltök tanulással és miket csinálok mikor éppen nem tanulok. Igazából annak ellenére, hogy az oktatásomat tartotta elsődlegesnek valahogy mégis minden érdekelte. Kicsit furcsának véltem ezt a hirtelen érdeklődést a hobbijaim iránt, de végülis szeptember óta alig hallott felőlem. Alig tudtam az én témám felé terelni a témát, de végül csak sikerült.
-Marietta. Segítened kell. -Szürkés, fakó bőrét pirosra csípte a hideg, akárcsak az enyémet. Vastag szőrmés kabátját tépte a szél.
-Miben? -Aggódva kérdezett vissza. Legalább van aki aggódik értem.
YOU ARE READING
Fuss, ha tudsz
FanfictionEz a történet egy fiatal boszorkány Roxforti életéről szól aki bár arany vérű, mégis mugli nevet kapott. Ám amikor a rossz házba kerül sokan cserben hagyják ezért az arisztokrata Grey nagyihoz fordul aki fenekestül felforgatja életét. Belépést nyer...