Tervek

606 46 0
                                    

FLINT SZEMSZÖGE

Amikor Athena közölte, hogy már van párja a karácsonyi bálra hirtelen átvonult rajtam a csalódottság, kár lett volna tagadni, de mindent elsepert a harag. Faképnél hagytam a toronyban a lányt és sietős léptekkel haladtam lefelé. Még hallottam ahogy Athena valami sajnálom félét mormol az orra alatt, de most nem tudtam ezzel foglalkozni.

Már megint Malfoy... Biztos voltam benne, hogy megint ő tett nekem keresztbe. Akárcsak a nyári bálon. Kitudja mikor kérte fel erre a bálra.

A haragomra csak olaj volt a tűzre mikor a klubhelyiségbe érve azt láttam, hogy megint Pansy-vel lebzsel az egyik kanapén.

-Malfoy! -Bődültem el.

Felkapta a fejét a nem várt hangnemre, de nem volt kedvem udvariaskodni.

Malfoy lustán felállt mintha nem is azért akarna közelebb jönni mert ráparancsoltam, hanem mert egyébként is így tartaná kedve.

-Mit akarsz Flint? -Kérdezte lenézően.

Legszívesebben minden kérdés nélkül behúztam volna neki egyet vagy elvarázsoltam volna, de legyűrtem a vágyat.

-Mégis mikor kérted fel Athenát? Neked nem is számít ez az egész...Te még csak nem is törődsz vele.

Miközben Malfoy zavart képet vágott, felmértem őt. Nemtudom Athena mit láthat benne. Magas, nyurga alakja van, alig akad rajta izom, az arca mindig ebbe a savanyú grimaszba van torzulva. Még ha a külsejétől el is tud tekinteni akkor is borzasztó személyiség lapul a drága öltönyök alatt. Mit láthat ebben itt?!

De Malfoy arcáról leolvadt az érdektelenség.

-Hova kértem fel Athenát? -Ráncolta a szemét és már halkabban beszélt, hogy mások ne hallhassák.

A többi asztaltól pedig ennek nem igazán örültek hiszen ki ne örülne egy kis plusz show-nak idelennt ahol a professzorok nem látnak minket.

-Ne csinálj úgy mintha nem tudnád te szemét! Folyton keresztbe teszel! Csak játszadozol itt. -Hadartam jóval halkabban mostmár én is.

-Állj már le Flint! Tényleg nemtudom miről beszélsz itt. -Malfoy még mindig próbált fölényesen kinézni mint valami uraság, de az állarca mögül kisütött a zavarodottság. Szeme föl-le járt és néha az ajtót is pásztázta, de Athena vagy nem ért még ide vagy nem is indult el a toronyból ahol hagytam.

-Mikor kérted meg, hogy veled menjen a bálra? -Nyögtem ki végül és reméltem, hogy nem csak arra játszik hogy kimondjam az egyértelműt mert akkor Merlin kegyelmezzen neki meg annak a drága ingnek.

Malfoy mintha egy árnyalatot fehéredett volna, de ez csak annyiban látszott, hogy a zöld fények erősebben világították meg az arcát.

-Én még nem kértem fel senkit... -Mostmár nem tudta tovább tettetni fölényes vonásait és ettől őszintébbnek tűnt. -Miért mi történt?

Nem tartozom neki magyarázattal, de ha elmondom talán közelebb kerülök az igazsághoz.

-Most találkoztam vele a csillagvizsgálóban, felkértem a bálra és azt mondta már van partnere. -A mondat végénél belém mart a szégyen. Ha én ezt tudom! -Gondoltam te voltál az... De ha nem te akkor ki?

Tekintetem Malfoyra siklott akinek megint savanyú grimasz került az arcára.

-Biztos az a benga külföldi... -Malfoy is idegesnek tűnt.

-Iwan? -Kérdeztem. -Dehát mikor?

Arra számítottam Malfoy talán csak megvonja a vállát aztán odébb áll, hiszen sosem láttam rajta őszinte érzéseket a lány iránt. Azt gondoltam csak azért csinálja, hogy megmutathassa, jobb nállam és bármit megkaphat. Azt is akit nem pénzen kell megvenni, de csalódnom kellett.

Fuss, ha tudszWhere stories live. Discover now