Sötét Erdő

900 52 2
                                    

Máshol lehet megrémített volna az erdő éjjel, de ezen a részen annyiszor jártam már, hogy ösvényt tapostam a kedvenc helyem felé

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Máshol lehet megrémített volna az erdő éjjel, de ezen a részen annyiszor jártam már, hogy ösvényt tapostam a kedvenc helyem felé.
A padon ücsörögve gyűrögettem a ruhám alját és elkeseredve néztem magam elé.

Hogy is gondoltam, hogy majd egy buta nyári partira eljönnek a szüleim csak hogy lássák a családjuk szégyenfoltját.

Dühös voltam a szüleimre, dühös voltam Dracora és dühös voltam mindenkire.
Cserben hagyottnak éreztem magam.
Igyekeztem vissza lassítani a lélegzetem, össze szedni magam, hogy vissza mehessek a partira.

Legalább 20 percig csak a légzésemre koncentráltam. Ahogy a hideg nyári esti levegő megtölti a tüdőmet.
Aztán elindultam vissza fele.

Vissza fele menet viszont észre vettem valami fehér fényt a távolban.
Késztetést éreztem, hogy megfogjam.
Szétnéztem, de senki sem volt a közelemben. Elindultam a cserjék között. Mikor végre elértem a lebegő világító fény gombócot és a tenyerembe zártam, a tenyeremben elsötétült a valami.

Kinyitottam, hogy megnézzem mi lehetett, de nem volt ott.

Felemeltem a fejem és láttam, hogy méterekkel odébb vidáman lebegett fel alá.

Mintha ő is gúnyt űzne belőlem.

Odasiettem és újra a kezeim közé akartam zárni, de megint eltűnt és kicsivel odébb jelent meg.

Az agyam hátuljában megszólalt egy hang, az én hangom. Menj vissza. Hagyd ezeket a kis gömböket.
De nem hallgattam rá. El akartam kapni. Úgy éreztem még soha életemben nem akartam ennyire semmit.
A törött lábam kezdett már fájni, de csak, mentem tovább.

Újra ott lebegett előttem a gömb. Ahogy felé nyújtottam az egyik ujjamat most éreztem a melegét. Hol elhalványult a fénye hol felerősödött én pedig nem bírtam elszakítani a tekintetemet.

Athena? Hallottam egy hangot de távoli volt. Eltűnődtem, hogy vajon csak a képzeletem játszik velem?

Újabb gömb tűnt el a kezeimben és jelent meg méterekkel odébb.

Athena te vagy az? Közelebbről jött a hang. Most olyan volt mintha anyám szólt volna. 

Még egy gömb. Hívott. Csalogatott magához.

Odakaptam volna a fejem, de már majdnem elértem a fénygömböt. Éreztem az ujjamon a melegét.

Athena hagyd abba nem érted? Ne nyúlj hozzá.

Végre eltudtam kapni a tekintetemet a gömbről. Draco rázott a vállamnál fogva valahol az erdő méllyén.

Ijedten felé kaptam a pillantásomat aztán vissza a gömbre de már eltűnt.

-Mi történt? -Kérdeztem és a lábamba fájdalom szúrt.

-Az, hogy egy idióta vagy. - Mondta és akkor vettem észre hogy izzad és hogy milyen rémült a tekintete.

Fuss, ha tudszTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang