Nyár

812 49 2
                                    

A hazaút és a nyár első hetei simán teltek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A hazaút és a nyár első hetei simán teltek. Néha meglátogatott Liz, néha pedig Flinttel is találkoztam. Volt, hogy átmenőben összefutottam a lakásunkban egy-két iskola társammal, de már nem lepett meg.

A nagyanyám segít a gazdagoknak, hogy a gyerekeik beilleszkedjenek a környezetükbe. Tudjanak köszönni, enni, ülni, társalogni. És mint az kiderült okos kis praktikákat is megoszt velük, hogy az életük a mágia alkalmazásával könnyebb legyen.

A fiatak "hölgyek" például idővel megtanulhatták hogyan csinosíthatják magukat egyetlen pálca suhintással vagy hogy hogyan tudnak egy egy ruhát magukra szabni.

Ezeket onnan tudom, hogy ezt mindet nekem is meg kellett tanulnom. Csak míg ezek a gyerekek hónapokon vagy éveken keresztül sajátítják el ezeket a tudományokat, addig nekem az első nyár alatt le kellett tudni.

Azt, hogy a fiúk mit gyakorolhatnak, nemtudhatom. A nagyanyám Marietta mindig azt mondta, e féle tudásra nekem nem lesz szükségem. Főleg nem ha egyszer elvesz majd egy gazdag férfi. Olyan válasz pedig hogy "mi van ha mégse" Marietta szótárában nem szerepelt.

Ahogy az sem, hogy "nem fog menni" vagy a "majd megpróbálom".

-Ez nem az a hely ahol próbálni kell drágám. Itt csinálni kell mindent. - Csengett a fülembe vissza Marietta hangja az egyik gyakorlásunkról.

Hamarosan eljött az ideje amikor Marietta úgy fogalmazott "ideje megtanulnom, hogyan kell rendezvényt szervezni". Azt akarja az idei partin fejezzem ki a kreativitásomat és mutassam meg mindenkinek mire vagyok képes.

Minden tudásomat bedobtam. A kert ahol a nyári partik kerülnek megrendezésre teljesen kifordult önmagából.

Azt akartam mindenki olyat lásson amit még eddig soha.

Egyenlőre csak a terepet kaptam meg. A többit például a vendégek listáját, az ételt és italt Marietta intézte, viszont nekem mindent figyelemmel kellett kísérnem.

Mindemellett pedig Marietta nem viccelt. Tényleg próbálta átadni minden tudását. Ősrégi könyvek halmaza tornyosult előre beosztva a polcaimon amiket időről időre átbeszéltünk. Ez volt az új éjjszakai program.

A helyszín mellett a ruhám volt még az a dolog amit kivételesen én választhattam ki, hogy milyen legyen.
Ezzel kapcsolatban úgy döntöttem, majd ha kész a kert ahhoz igazítom.

Épp eleget dolgoztam a nyár közepéig, hogy megkérjem a nagyimat, most had lehessen itt minden barátom, függetlenül a rangjuktól vagy a vagyonuktól.

Természetesen beleegyezett így az ő meghívóikat én küldhettem ki.

Viszonylag sokat kellett elküldenem, mindet kézzel megírni, lepecsételni és kiküldeni.

Liznek személyesen adtam oda a meghívóját az egyik délelőtt mikor átjött hozzám.
Elmesélte, hogy a napjai java részét azzal tölti, hogy mugli módra edz nehogy kiessen a formájából jövő évre.

Fuss, ha tudszWhere stories live. Discover now