Balesetek

799 47 0
                                    

Másnap időben keltem és rendbe szedtem magam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Másnap időben keltem és rendbe szedtem magam.
Lefürödtem, hogy friss legyek és most jöttem rá igazán mennyire hiányzik Pitty és az ügyes keze.

Igyekeztem valamit kihozni a hajamból, de aztán, mivel az általam készített frizura meg sem közelítette az ő remekműveit, úgy döntöttem jó lesz a szokásos.
Kifésültem vastag loboncomat és a felső részt lazán házrafogtam egy szép csattal.

Lesimítottam a szoknyámat, felkaptam a táskámat a földről és elindultam ki a nagy terembe reggeliért.

Az éjjel még sokáig járt az eszem a gyűrűn és mivel elkezdődött a tanév, kezdődhet a nyomozás is.
Eltöltött a magabiztosság és úgy éreztem bármire képes lennék.

Besasszéztam a nagy terembe és ledobtam magam egy szabad helyre.
Liz még csak akkor ébredezett mikor elindultam, szóval ő csak később csatlakozik hozzám.

Töltöttem egy nagy pohár teát és ellezdtem kanalazni bele a cukrot.

Egy...

A cukor azonnal eloldódott a meleg folyadékban és közben megjelent pár ismerős arc is a teremben. Közeledtek az asztalunk felé. Néhányan felnéztek az újabb érkezőkre, aztán folytatták amit csináltak eddig is.

Kettő...

Adrian leült mellém és azonnal kérdezősködni kezdett Malfoytól, hogy Crabbe és Goyle elfogadta-e a felkérést a csapatba. Közben Adrian gyűrűjén megcsillan a nap, ahogy magyaráz és mozgatja a kezét.

Három...

Megjön Pansy aki Malfoy mellé ül le, kicsit szorosabban hozzá mint kellene vagy illendő lenne, de nem érdekel különösebben. Lenyűgöző, hogy mennyire rátapad, de ez legyen a kettejük baja. A gyűrű felmelegszik a kezemen, de én csak figyelem ki milyen arcot vág.

Már emeltem a negyedik kanál cukrot amikor...

-Nem lesz az sok? -Szakította félbe Malfoy Adriant.

Felhúztam a szemöldökömet és beleejtettem a negyedik kanál cukrot is.

Lehet, hogy otthon mindent ki tud nyomozni és megmondhatja mikor jutok vissza a mi erdőnkben, a mi pavilonunkhoz, de itt nem tud nyomon követni és nem mondhatja meg mit tegyek. Ez az én terepem...

Elkevertem a cukrot a teában és nagyot kortyoltam.
Nem kis teljesítmény volt úgy tenni, mint akinek ízlik az agyoncukrozott lé. De bevették és az arcuk meglepett grimaszba torzult.

Közben megérkeztek a velünk párhuzamosan elhelyezett asztalhoz Potterék is, mire Malfoy gonosz vigyorral az arcán oldalba bökte Crabbe-et és hátra fordult.
Valami gagyi hangot adott ki amivel a dementorokat próbálta utánozni , ezen felbátorodva pedig Pansy is odaszólt.

-Hé Potter... Vigyázz, jönnek a dementorok.. WooOoo- Hangosan vihogott idegesítő hangján, Potterék pedig igyekeztek úgy tenni, mint akik észre sem vették őket.

Fuss, ha tudszWhere stories live. Discover now