Egy vékonyka hang ébresztett. Egészen elnyúlt már az árnyék felettem.
Felemeltem a fejem és az első amit megláttam a nyaralásról látott kisfiú volt aki a hugával labdázott a tengerparton. Azt hittem álmodok.
-Jól elaludtál kisanyám! -Nevetgélt a kisfiú.
-Mennyi az idő? -Néztem el mellette hogy keressek valamit amiből megállapítom hány óra lehet, de az első ami feltűnt, hogy nem a fa árnyéka nyúlt meg hanem már lement a nap.
-Mindjárt takarodó. -Vigyorgott vigécen a kisfiú.
Felpattantam. Malfoy már biztosan keres. Épp indultam volna amikor...
-Te mit keresel idekinnt ilyen későn? - Fordultam vissza a fiúhoz.
A fiú megvonta a vállát.
-Talán én vagyok az őrangyalod. Vagy csak éjjeli bagoly vagyok.
Lenéztem a ruhájára. A hugrabugosok sárgája köszönt vissza szinte világítva az éjjeli sötétben.
-Gyere mielőtt valaki más lát meg! -Intettem neki, hogy kövessen.
A fiú még nagyobb mosollyal lépdelt mellettem be a kastélyba. Mi prefektusok arról is tájékoztatva lettünk melyik ház nagyjából hol van. Így rögtön a konyha irányába lépdeltem.
-Hova megyünk? -Acsarkodott a fiú.
-Mi sehova... Te szépen bemész a házatokba én pedig megyek és végzem a dolgomat. -Mutattam neki a falra.
-Az ajtó nem ott van. -Huncutkodott tovább.
-Ha így folytatod még a végén büntibe teszlek. -Fenyegettem meg szinte már már nevetve.
-Á, te nem vagy olyan. -Intett a fiú és leült a földre.
-Honnan veszed? Mardekáros vagyok. -Mutattam a ruhámra,hogy lássa nem viccelek.
A fiú megforgatta a szemét és pontosan úgy nézett rám mintha ő lenne az aki 5 évvel idősebb nem pedig én.
-Anya is az volt. Tudom milyenek vagytok. Nem kell mindig kemény legénynek lenni. -Utánzott bénán valami katona mozdulatot.
Lecsúsztam mellé a földre.
-Hogy hívnak? -Kérdeztem sokkal szelídebben.
-Ethan vagyok. McGregor. -Nyújtotta ki aprócska kezét nekem.
Kezet fogtam vele és éreztem ahogy valami ragacsosba nyúlok. Undorodó arccal elhúztam a kezem.
-Ja bocs, biztos az alma miatt ragad. -Azzal beletörölte a talárba a kezét.
-Én Athena vagyok. Athena Grey.
-Érdekes név. Tudtad, hogy volt egy ilyen nevű görög istennő?
Bólintottam.
-Még láttam is. -De ahogy láttam, hogy kikerekedett a szeme rögtön hozzá tettem -Mármint a szobrát.
A nagy terem felől léptek közeledtek. Igazán kéne nekem egy karóra, sose tudom mennyi az idő.
-Szerintem menned kellene. -Álltam fel Ethan mellől.
Ethan is felpattant aztán furcsán számítóan nézett rám.
-Mivan? -Néztem rá sürgetően.
-Fordulj el. Nem mutatom meg hogy jutsz be. -Toporzékolt előttem.
-Ja, persze. -Azzal már fordultam is el, sőt el is indultam a házunk fele,de belefutottam az egyik hugrabugos prefektusba.
Valahogy mindig azt éreztem engem kinéznek az emberek maguk közül, pedig semmit sem tettem ennek érdekében.
YOU ARE READING
Fuss, ha tudsz
FanfictionEz a történet egy fiatal boszorkány Roxforti életéről szól aki bár arany vérű, mégis mugli nevet kapott. Ám amikor a rossz házba kerül sokan cserben hagyják ezért az arisztokrata Grey nagyihoz fordul aki fenekestül felforgatja életét. Belépést nyer...