A napok teltek és a karikáim tovább sötétedtek.
Minden délutánom Nevile-el telt az üvegházban. A barátaim aggódva néztek rám minden nap amikor elővánszorogtam a hálóból.Az órákat úgy vészeltem át mint aki már félig nincs is ebben a világban. Nehezemre esett enni és inni is. Mindenért magamat okoltam és őrjítő volt a gondolat, hogy ha másképp döntök lehet megvédhetem Lizt.
Az enyhülés onnan jött ahonnan nem is vártam volna.
Hajnalok hajnalán újra felkeltem. Újabb rémálomból ébredtem és szokás szerint a klubhelyiségben vártam a reggelt.
Alig telt el idő mikor kijött Malfoy. Rámnézett aztán visszament.A szemeim már csukódtak volna vissza, de a szívemet szorította a jeges félelem, hogy újra rémálomba csöppenek. Vettem egy mély levegőt és próbáltam kitisztítani az elmémet. Igyekeztem letörölni az arcomra száradt könnyeket.
Amikor újra előbukkant egy hálós tasak volt a kezében. Ráemeltem valószínűleg most is vöröslő szemeimet. Értetlenül ráncoltam a szemöldökömet.
-Szagolj bele. -Dobta az ölembe.
-Ez mi? - Akadékoskodtam és közben jobban megvizsgáltam a tasak tartalmát.
-Ez így nem mehet tovább. Szagolj már bele... - A hangja kezdett megijeszteni, de már annyiszor igaza lett velem kapcsolatban és hát ki mentene meg bárkit hogy aztán eltegye láb alól?
Közelebb emeltem az arcomhoz a zsákocskát és óvatosan megszagoltam mi lehet ez.
A tasaknak erős fűszeres illata volt. Menta, citrom és valami pici édes amit nemtudtam beazonosítani.
Felpillantottam, hogy megkérdezzem miért kell ezt szaglásznom, de a látásom elhomályosult és már nem jött hang a torkomon. A szám ijedten elnyílt, de egyre inkább körbevett ez a furcsa illatkeverék.Még egy utolsó hulláma elért az ijedtségnek, de ezt is elnyomta a fűszeres illat és az utolsó amit még éreztem az az volt ahogy tehetetlenül eldőlök a fotelban, mint egy zsák. A testem ólom súlyúnak hatott,de az aggodalom elszállt és végtelennek tűnő álomba zuhantam.
Amikor felébredtem ismeretlen helyen voltam. Túlságosan kipihenten feküdtem valami keskeny ágyon. Oldalra billent a fejem és akkor tűnt fel hogy függöny választ el valószínűleg másoktól.
Ráncoltam a homlokomat. Aztán egy fej bukkant fel. Madam Pomfrey.
-Dehát miért vagyok itt? - Ültem fel az ágyon. Ennek következtében a fejem megszédült és mindenből kettő lett.
-Jaj kedveském... Malfoy hozott ide. Azt mondta napok óta nem eszel és nem alszol rendesen. Azt mondta annyira kimerült vagy hogy össze estél a közös helyiségetekben. Szerencséd hogy ott volt. - Jött oda hozzám.
-Mióta alszok? - Gondolkodtam el és óra után kutattam, de az sehol sem volt.
-Jól elhúztad a lóbőrt. Ez a másodiknapod itt. - Mosolygott tovább kedvesen és leellenőrizte, hogy mindenem rendesen működik-e.
YOU ARE READING
Fuss, ha tudsz
FanfictionEz a történet egy fiatal boszorkány Roxforti életéről szól aki bár arany vérű, mégis mugli nevet kapott. Ám amikor a rossz házba kerül sokan cserben hagyják ezért az arisztokrata Grey nagyihoz fordul aki fenekestül felforgatja életét. Belépést nyer...