Másnap reggel szintén bennem volt még a kezdetekből adódó lelkesedés. Az "új év, új, tiszta lap" nagyon is motivált.A reggeli csendesen telt így, hogy Malfoy nem volt köztünk és Potterékat sem piszkálta.
Pansy is szokatlanul csendes volt. Úgy néz ki nagyon megrázta a dolog ami történt, vagy egyszerűen csak rossz kedve van.A reggeli után Lizzel ketté vált az utunk.
Míg ő elment az első jóslástan órára, addig én elindultam a rúnafejtésre.Egyetlen barátom sem követte a példámat, így egyedüli mardekárosként léptem be a terembe.
Jó pár hollóhátas szeme rám tapadt,de nem foglalkoztam vele.Leültem egy magányos padba és előkészítettem a pennámat meg néhány papírt.
Az óra eleje a rúnák megismerésével telt. A professzor elmondta honnan erednek, hogyan alakultak ki, és elkeztük a jelentésüket is megfejteni.
Nem kis gondot okoztak az ősrégi írásjelek amik sokszor annyira egyformának tűntek.Épp felnéztem az egyik lapomból, hogy lássam a többiek vajon, hogy haladnak a feladatokkal amikor láttam ahogy Ernie McMillen valamit odasúg Jasmine-nek.
Gyerekkorom egyik legjobb barátja pedig gúnyos mosolyra húzta a száját.
Visszafordítottam a tekintetemet a munkám felé és jól átgondoltam itt van-e a helyem.A délután gyorsan eltelt és hamarosan eljött az újabb este.
Eszembe jutott, hogy meglátogassam Malfoy-t, de nem akartam rátapadni. Ráadásul Pansy most sem volt a klubhelyiségben, szóval nagy eséllyel megint a gyengélkedőn téblábolt.Leültem hát az egyik asztalhoz és munkához láttam. A pár oldalas szöveg amit kaptunk rúnafejtésen, jó pár órát elvett az időmből és közben Liz is megjelent Flinttel a nyomában.
-Mi jót csinálsz? - Húzta magához a papírjaimat Liz. -Na látod, ezért nem választottam a rúnafejtést... - Ráncolta meg a homlokát Liz, aki továbbra is értetlenül nézegette a szöveget, amit magam sem értettem jobban.
Flintre néztem, hátha tud segíteni, de ő sem tanulta ezt a tantárgyat. Lehet nagy butaság volt ezt választani.
-Beszéltél már Pitonnal? - Érdeklődtem tőle.
-Miért kell beszélni Pitonnal? - Nézett sötét szemeivel Liz egyikünkről a másikra.
Kérdőn néztem Flintre, aki úgy döntött Lizt be lehet avatni a dolgokba.
-Arra gondoltunk... Hogy mivel nemtudjuk Malfoy mikor gyógyul fel, és lehet, hogy a meccseket nem lehet átrendezni... - Hagyott egy lélegzetvételnyi szünetet. - Muszáj valakit betennünk Malfoy helyére, ha mégis meccsre kerül sor.
Rám nézett és Liz máris értette mire gondol.
-Úristen Athena! - Ugrott a nyakamba. - Hát ez szuper, majd segítek beilleszkedni és végre nem kell, hogy a lelátóról bámuld, ahogy edzünk. Nagyon jó lesz!
-Nem mondtam, hogy nem lehet áttenni a meccseket, Liz... - Szakította félbe az örömünket.
Hát, akkor ezekszerint a probléma megoldva. Nekem nem kell edzenem. Szomorúan néztem Lizre, aki legalább olyan csalódott képet vágottint én.
-Akkor nem kellek? - Tettem fel a döntő kérdést.
-Az a helyzet, hogy Piton megpróbál beszélni az igazgatóval, de McGalagony ellenzi a dolgot. Azt mondta Malfoy sérülése nem lehet ennyire komoly. Szóval Piton azt tanácsolta, jobb ha van egy pót játékos akit behívhatunk, ha nagyon szükséges. - Lehajtotta a fejét és az utolsó szavakat már halkabban mondta ki, mint a nagy királyok mikor elvesztették a csatát.
ESTÁS LEYENDO
Fuss, ha tudsz
FanficEz a történet egy fiatal boszorkány Roxforti életéről szól aki bár arany vérű, mégis mugli nevet kapott. Ám amikor a rossz házba kerül sokan cserben hagyják ezért az arisztokrata Grey nagyihoz fordul aki fenekestül felforgatja életét. Belépést nyer...