Bir Olmak

207 22 69
                                    


Uzun ve uğraştırıcı bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz ♥


_Önceki Bölümden Kesit_

"Bu planı biraz öncemi yaptın?"

"Evet. Sonuçta hızlı düşünmem gerekiyor, Magnus. Sıradan bir cadı avlamıyoruz."

"Bunu aklından çıkarma..."

"Çıkarmam. Şimdi... Biraz güçlenmeye ihtiyacım var."

Magnus, bir anlığına durgunlaşsa da sonrasında kahkahalarla gülerek bana yaklaştı. Dudakları, dudaklarımla adeta dans ederken belini sıkıca kavrayarak kokusunu içime çektim. İçime işleyen sevgisinin bende oluşturduğu güçle gülümserken, artık Lilith için tam anlamıyla hazırdım.


〽〽〽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Alec

Magnus ile aşk dolu anlarımızın ardından, gülümseyerek sevdiğim adamı izledim. O ise, çoktan rahat olduğundan emin olduğum göğsümde uykunun derinliklerine doğru yolculuğuna çıkmıştı. Gözlerimi kapatıp ona katılmayı ne kadar  çok istesem de, bir türlü uyumakta başarılı olamıyordum. Bu durum, huzurlu olmam gereken anda bile öfkelenmeme sebep oluyordu.

Belki de Lilith ile konuşma işini, şimdiden gerçekleştirmem gerekiyordu. İçinde bulunduğum durumda, saniyeler bile önem arz etmeye başlamıştı. Kararımı vererek yataktan kalktığımda, odanın orta kısmına doğru yürüdüm. 

Bu defa, ruhumu cadının yanına yönlendirmek dahası Magnus'un ruhunu ele geçirmek istemiyordum. Bu düşüncenin ışığında, damarlarımda dolaşan başka bir güç hissederek gülümsedim. Büyü sayesinde bedenen ya da ruhen Lilith'in yanına gitmeme gerek yoktu. Sadece seslerimizin birbirine ulaşması yeterli olacaktı. 

"Lilith."

"Alec."

Cadının sesini duyar duymaz, içimdeki ölüm getirenin ortaya çıktığını hissederken bakışlarım bile değişmişti. Lilith görmüyor olsa bile, öldürücü ifademin sesime yansıdığından emindim.

"Uyumuyor olman güzel."

"Kızımın ne halde olduğunu bilmeden nasıl uyumamı bekliyorsun?"

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin