Bölüm öncesi ufak bir uyarı yapayım. Bölümü lütfen sakin kafayla okuyun. Bazı kısımları daha rahat anlamanız açısından. Ayrıca sinir krizi geçirmeniz de muhtemel, yorumlarınızda bunu belirtmenizi istiyorum. Bölüm sonunda da açıklama yapacağım.
Keyifli okumalar :)
_Önceki Bölümden Kesit_
Alec'in gamzelerini ortaya çıkaran gülümsemesi yüzündeki yerini aldığında, göz kırptı.
"Tam da aradığım peri. Günaydın, Raphael."
Raphael kaşlarını hafifçe çatarken, kişilik değiştirdiğinden neredeyse emin olduğu sihirbazdan uzaklaşmak için harekete geçti. Ama Alec'in aniden kolunu tutmasıyla, kendini onun odasında buldu. Ama tuhaflık onun tarafından odaya çekilmesi değildi. Asıl tuhaf olan Alec'in sırtını kapıya yaslayarak dudaklarını öpmeye başlamasıydı.
Magnus
Alec'in yanından ayrılırken kararlı gözüksem de, Serenity'nin üzerimde yarattığı korkuyu görmezden gelemiyordum. Sonuçta birçok cadı ve büyücüye kafa tutan biri olsam da, beni tek bir hareketiyle yok edecek bir kadının ayağına gidiyordum. Üstelik son görüşmemizin, benim açımdan pek iç açıcı olmadığını var sayarsak, hislerim son derece normal olmalıydı.
"Sonunda geldin, Magnus."
Catarina'nın konuşması düşüncelerimi dağıtırken, ürkütücü bakışlarına odaklandım. Otoriter yanını devreye soktuğunu, korkunç bakışlarıyla ifade ediyordu.
"Neden bu kadar gerginsin, Catarina?"
"Sence neden olabilir, Magnus? Bana saatler önce mesaj gönderdin ve gelmen bu saati buldu. Ayrıca Serenity, sana hala kızgın. Diğer yandan, artık tek başınasın sevgili arkadaşım. Jonathan ve Clary'i daha fazla yalnız bırakamam. Senin için yapacaklarım buraya kadardı."
"Alec yüzünden gecikti, Catarina. Konuşmaya kalsan olmaz mıydı?" dediğimde, masum bakışlarım yüzümde yerini almıştı. Yine de bu Catarina'nın ifadesinin normale dönmesini sağlamadı.
"Yıllar süren dostluğumuzda artık masum bakışlarına kanmıyorum, Bane. Tek başınasın. Hem bu kadar korkak olma. Merak etme, Serenity seni öldürmez. Sadece acı verir. İyi şanslar..."
Su perisi açtığı portal ile gözden kaybolurken derin bir nefes aldım. İçime su serpmesi gereken Catarina bildiğiniz fitili ateşleyip öyle gitmişti. Serenity'i bekletmem, daha büyük sorunlara yol açacağı için korkularıma rağmen hızlı bir şekilde yürümeye başladım. Beni karşılayan iki hava perisi yavaşça önümden çekilirken, içeriye girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obscuration [Malec]
Fantasyİstemediği bir göreve maruz kalan ateş perisi Magnus. Kabuslarından kurtulamayan bir insan, Alec. İkisininde habersiz olduğu bağın, onları bir araya getirmesiyle ortaya çıkan kaos...