_Önceki Bölümden Kesit_
Magnus'a karşı sessiz kalırken, başımı olumlu anlamda aşağı yukarı salladım. Sonuçta kafa karıştırıcı bir durum olsa da gerçeği inkar edecek değildim.
"Doğru. Bir sonraki denememiz ne zaman olacak?"
"Birkaç saat içinde... Bu kitap bana biraz fikir verdi. Sende o ara kendini olacaklara hazırlarsın."
Magnus'un göz kırparak yanımdan gitmesiyle arkasından öylece baktım. Kendimi bir şeylere hazırlamam gerekiyordu. Sorun ise olacaklara hayal gücümün yetmeyeceğini düşünüyor olmamdı.
Magnus
Alec'i ardımda bırakalı neredeyse bir saat oluyordu ve o bir saat içinde kafamın içinde tonlarca senaryo oluşmuştu. Kararsızlık bir yana, temelde tam olarak ne yapmam gerektiğini bile bilmiyordum. Sadece Alec'in korkusunu hissetmekten hoşlandığımı düşünüyordum. Evet, hala hislerim tam olarak ortaya çıkmadığından bazı durumlara sadece düşüncelerime dayanarak tepki verebiliyordum.
Halbuki Alec'in üzerindeyken bir şeyleri gerçekten hissedebildiğimi düşünmüştüm. En azından acıyı... Her ne kadar başlangıçta, kendimi zevk alacak kadar bir şeyler hissetmeye zorlayamamış olsam da, sonrasında bir şekilde zevk almaya başlamıştım. Şimdiyse o noktaya tekrar nasıl gelebilirdim? Bundan emin olamıyordum.
Çok fazla acıya ihtiyacım olabilirdi. Peki, Alec buna ne kadar süre dayanabilirdi? Onu öldürecek kadar ileri gideceğimi düşünmüyor olsam da, bu son ihtimallerdeki yerini çoktan almıştı.
Kitaba son kez göz atmak için çalışma odama döndüğümden, sayfanın alt bölümündeki yazıları yeniden okudum. Eski halime dönmek için bir yol bulmuş olsam da, bu sürecin ne kadar uzun olacağını hala bilmiyordum. Kitap onca detayın arasında bu konuya hiç değinmiyordu. Hepsini boş vererek aklımdaki malzemeleri aldıktan sonra, yatak odasına geçtim.
Alec'i ilk etapta burada bulmayı beklemiyor olsam da, yatağımda düşünceli bir şekilde oturuyordu. Yüzünde ise celladını bekleyen kurbana benzer bir ifade vardı. Hislerinin yansımaları az olsa da, tedirgin olduğunu anlamak oldukça kolaydı.
"Seni burada bulacağımı düşünmemiştim, Alec."
"Neden?"
"Korktuğunu çok belli ediyordun. Kendi odanda yada oturma odasında bekleyebilirdin. "
"Vakit kaybetmek istemedim."
"Hazır olduğunu hissediyor musun?"
"Yine aynı şekilde olacaksa, bir şekilde dayanacağım, Magnus. Bunun zorunlu olduğunu biliyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obscuration [Malec]
Fantasyİstemediği bir göreve maruz kalan ateş perisi Magnus. Kabuslarından kurtulamayan bir insan, Alec. İkisininde habersiz olduğu bağın, onları bir araya getirmesiyle ortaya çıkan kaos...