Yavru Köpek

1K 101 354
                                    

-Alnair

godofmalec


_Önceki Bölümden Kesit_

 Zoraki attığı adımları önümde durduğunda yere çöktü. Beni kollar arasına çekerken tepki vermiyordum. Artık hareketlerini ciddi anlamda takip edemiyordum. Onun yüzünden gerçekten delirecektim.

"Özür dilerim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Magnus

Alec'in özrüne karşılık sessiz kalırken, hissettiğim acıyla yeniden dişlerimi sıktım. Acıyı azaltmak yada kendimi iyileştirmek için büyü yapmanın hiçbir işe yaramayacağını biliyordum. Bunun bir sebebi lanetin getirileri, diğer bir nedeni de büyü gücümün bir çoğunu kullanmak zorunda kalmış olmamdı. 

Alec, başını biraz daha boynuma gömdüğünde derin bir nefes aldım. Bunu neden yapıyordu? Kendimi hareketinden dolayı rahatsız hissediyordum. 

"Bir şey söylemeyecek misin?"

Alec'in acı yüzünden cümle kurmakta zorlandığını sesinden anlayabiliyordum. Bende aynı durumdaydım. Dahası konuşmakta istemiyordum. Artık duygu değişimlerine ayak uyduracak psikolojide olduğumu da düşünmüyordum. Özellikle şu an... Kristallerin acısını yaşarken...

"Ne dememi bekliyorsun, Alec? Dengesizin tekisin ve şu an hareketlerinden daha büyük sorunlarım var."

Alec, kendini geriye çektiğinden tek dayanağım oymuş gibi bir anda dengemi kaybettim. Kendimi toparlamaya çalışırken, tekrar kavranan bedenimle hareketsiz kaldım. İçime bir anda çöreklenen karmakarışık duyguları, çözecek halim bile yoktu.

Aldığım yara yeterince acı verirken, zihnimin rahat kalmasını istiyordum. Tabi sihirbazım, Alec olduğu sürece bu durum imkansız gibi geliyordu. Alec'in hareketini fark ettiğimde kendimi geriye çekmek istedim. Kristalleri dökülen kanadıma elini uzatıyordu. Alevler bana zarar vermese de sıradan birini yakabilirdi. Bunu daha önce canını yakmak istediğim, insanların üzerinde test etmişliğim vardı.  

"Canın yanacak..." desem de, Alec umursamadan çatlamış kristallere dokundu. Onların etrafındaki alevler, diğerlerine nazaran daha azdı. Yinede alevin yakıcı olduğunu biliyordum. Onun can acısıyla geriye çekileceğini düşünsem de, parmakları kristallere dokunmaya devam ediyordu. Buna şaşırmıştım. Ateş perilerinin alevleri, birbirlerine bile zarar veren türdendi. Ama Alec'e zarar vermiyordu. 

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin