Buluşma

936 85 353
                                    


nmwlarreh

 mia_taylor


_Önceki Bölümden Kesit_

"Lanet olsun! Büyü yapamıyorum. Kanatlarım da ortaya çıkmıyor." dediğinde, az önceki fısıltılı sesin sahibi gür bir sesle konuştu.

"Magnus'u öldür, Alec..."

"Buda ne demek, Alexander?"

"O sesi sende duyuyor musun?"

"Konuşan kişi sensin, Alec..."

"Ne?"

Raphael'in sert tutuşundan sonunda kurtulan Isabelle, öfke dolu gözlerini perisinin yüzüne sabitledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Raphael'in sert tutuşundan sonunda kurtulan Isabelle, öfke dolu gözlerini perisinin yüzüne sabitledi. Kendi öfkesinin içinde, ondan yansıyan korkuyu hissetmek fazlasıyla garip geliyordu. Öfkesi yerini yavaşça sinir krizine bıraktığında bağırmaya başladı. 

"Bizi geri götür, Raphael... Magnus... Alec'e zarar verecek gibiydi. O İyi değil. Gerçekten iyi değil..."

Raphael, Isabelle'in kollarını kavradığında, titreyen bedenini sabit tutmaya çalıştı. Öfkenin içinde korku ve endişeyi tam anlamıyla hissederken, sihirbazı nasıl sakinleştireceğini bilmiyordu. Bildiği tek şey eve geri dönemezlerdi. En azından hemen... Magnus ne istediğini kesin bir dille ifade etmişti. 

"Sakinleş, Isabelle. Alec'in normal olmadığını bende anladım. Magnus'da eminim bunun farkındadır. Hem hatırlasana, masada canım yandığında, sende acı çekmiştim. Magnus ve Alec de aynı bizim gibiler. Hatta bizden daha fazla birbirlerine bağlılar. Magnus, sihirbazına zarar vermez. Bu kendi canının acıyacağı anlamına gelir."

Isabelle, olanları hatırladığında, sakinleşmeye çalışırken, derin bir nefes aldı. Sonrasında da etrafına baktı. Geldikleri yer, Raphael'e söz ettiği barın önüydü. Simon'da kısa süre sonra yanlarında olacaktı. Ama onun aklı tamamen abisine odaklanmış durumdaydı. Gerçekten endişeleniyordu. İçindeki sıkıntı yüzünden oflayarak yanaklarını şişiren Isabelle, tekrar perisine döndü. 

"Tamam. Haklısın. Yinede endişeleniyorum. Bu durum elimde değil."

Raphael, sihirbazın kelimelerine kendini tutamadığı için kahkaha atarken, Magnus ile yaptığı konuşmaları anımsadı. Raphael, Alec hakkında bir süre şeyi hem Catarina'dan, hemde Magnus'dan ayrı ayrı dinlemişti. Hepside fazlasıyla tehlike içerikli konuşmalardı. Bu yüzden  Raphael, Magnus'u korumak isteyen kişi olsa da, Alec konusunda tamamen eli kolu bağlı durumdaydı. Peri ve sihirbazın arasındaki bağa, ait oldukları cadı dışında kimse karışamazdı. Düşünceler Raphael'in yüzünün asılmasını sebep olurken tekrar konuştu. 

Obscuration [Malec]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin